تور چارتری وان در دوازده ماه سال

گردشگری امیری 12 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 16 دقیقه
آیا می دانستید هزینه بلیط چارتر چقدر کمتر از پرواز سیستمی است؟ در حالی که خدماتی که ارائه می شود یکی هستند! پس اگر می خواهید با هزینه کمتر در هر زمان به گشت و گذار بپردازید، تور چارتری وان را از دست ندهید. با ما همراه شوید تا مرحله به مرحله مسائل مربوط به سفر و تور چارتری وان در دوازه ماه سال را بازگو کنیم.

تور چارتری چگونه عمل می کند؟

چارتر به معنای دربست است. برای مثال شما و اعضای خانواده می خواهید تعدادی از صندلی های هواپیما را برای یک مدت مشخصی اجاره کنید. شاید بخواهید به چند سفر مختلف بروید یا مهمانانی را برای مراسمی جا به جا کنید. اجاره صندلی ها برای مدت مشخص در واقع چارتر آن پرواز است.

حال این مسئله در تورهای مسافرتی و تفریحی به این گونه انجام می شود که، تور یا آژانس های هواپیمایی تمامی صندلی های هواپیما یا بخشی را اجاره می کنند. به نوعی آنها را به صورت عمده خریداری می کنند. زمانی که شما چیزی را به صورت عمده می خرید، هزینه آن کاهش پیدا می کند.

سفر زمینی با تور چارتر

تورهای مسافرتی با خرید بلیط های اتوبوس های مجهزی که از پایانه های مرزی حرکت می کنند، چارتر را انجام می دهند. به این ترتیب حتی برای سفرهای زمینی شما هزینه کمتری را پرداخت خواهید نمود. به خصوص، برای تورهای لحظه آخری وان ممکن است با کمترین هزینه بلیط این سفر را تهیه نمایید.

تور گروهی وان باعث کاهیش هزینه و دریافت تخفیفات ویژه می شود. اگر می خواهید به خوبی از تعطیلات تابستانه خود استفاده کنید، تور وان را با کمترین هزینه امتحان نمایید. تور چارتری وان در دوازده ماه سال فعال است و با دریافت بلیط می توانید به این شهر تاریخی سفر کنید.

مزایای سفر به وان ترکیه

وان یک شهر تاریخی با مناظر طبیعی زیبا است. ویژگی های منحصر به فرد تاریخی و فرهنگی باعث شده تا گردشگران ایرانی و خارجی به سمت آن جلب شوند. وجود طبیعت بکر، خانه گربه های وان و بازار اروپایی و روسی، این شهر با تبدیل به منطقه ای گردشگری پر رونق کرده است. امّا علاوه بر این موارد، سفر به وان مزایای زیر را نیز به همراه دارد:

  • هزینه کمتر برای انجام سفر خارجی
  • نزدیکی به ایران و هزینه و زمان کمتر برای رسیدن به آن
  • هتل های متنوع، از اقتصادی تا لاکچری
  • جاذبه های تاریخی زیبا و غنی
  • طبیعتی چشم نواز که باعث انرژی مثبت خواهد شد
  • مراکز و بازارهای خرید متنوع

بهترین زمان سفر به وان

همان طور که اشاره کردیم؛ تور چارتر وان در تمامی طول سال برقرار است. پس نگران نباشید و در هر زمان که فرصت دارید از این تور لذت ببرید. از آنجایی که تور وان ترکیه در میان ایرانیان محبوب است، در بهار و تابستان بیش از هر زمان مخاطبان را به خود جلب می کند. در فصول سرد سال گردشگران کمتری به این شهر سفر می کنند، چرا که با آغاز پاییز، هوا در این شهر کوهستانی رو به سردی می رود و تحمل این سرما در فصل زمستان سخت تر می شود. به دلیل وجود دریاچه، هوای آن همواره مرطوب است.

نکات مهم در سفر به وان

با تور چارتری می توان گفت تمامی برنامه ریزی ها برای سفر، اقامت و بازدید صورت می گیرد. با این حال بهتر است پیش از سفر درباره وان بیشتر بدانید. در این شهر به زبان ترکی و کردی صحبت می کنند و شاید هنگام خرید نتوانید به انگلیسی با فروشندگان ارتباط برقرار کنید. در اینجا اعضای تور به شما کمک خواهند کرد تا خریدی موفق داشته باشید.

پیش از سفر لیر ترکیه را تهیه نمایید. اگر موفق نشدید تا قبل از سفر این کار را انجام دهید، نگران نباشید در وان صرافی های مختلفی وجود دارد که می توانید دلار را به لیر تبدیل کنید. برای سفر نیاز به ویزا نخواهید داشت امّا مدارک شناسایی معتبر و گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار الزامی است.

حتما شرایط تور را مطالعه نمایید. نحوه پرداخت، مسیر تور و امکانات را بررسی کنید و از شرایط کنسلی تور مطلع گردید. به دقت زمان حرکت را یادداشت کرده و سعی کنید در زمان گفته شده خود را به پایانه یا فرودگاه برسانید. دقت کنید تورهای شخصی می تواند طبق خواسته شما در هر زمان صورت گیرد، امّا در تورهای گروهی باید طبق برنامه ریزی انجام شده پیش روید.

تور چارتری هوایی به وان ترکیه

مشاهده این شهر زیبا بر فراز آسمان یکی از دلایل سفر هوایی به وان است. امّا تنها دلیل نیست. طبیعتا بلیط هواپیما نسبت به اتوبوس و قطار گران تر است امّا آسایش و سرعت را به همراه می آورد. شما را با خستگی کمتری به مقصد خواهد رساند. بلیط هواپیما چارتری بسیار ارزان تر است و اگر قصد دارید بلیط لحظه آخری تهیه کنید، بهتر است از قبل خود را برای سفر آماده کرده باشید.

تور چارتری و مناطق دیدنی شهر وان

تور چارتری وان در تمامی طول سال برقرار است و شما می توانید با سفر به این شهر از مناطق تاریخی و طبیعی دیدن کنید. قلعه وان و قلعه هوساپ از نقاطی هستند که علاقمند به تاریخی را به خود جلب می کنند. سفر به طور کل علاوه بر جنبه تفریحی، جنبه آموزشی نیز دارد. شما با تاریخ و فرهنگ آن شهر آشنا می شوید. این مسئله به خصوص برای کودکان مفید خواهد بود و اطلاعات آنها را افزایش خواهد داد.

بازدید از دریاچه وان و آبشار مرادیه تاثیر مثبتی بر روحیه شما خواهد گذاشت. اگر همواره مشغول به کار هستید، تور وان این فرصت را فراهم می کند تا استراحت کنید. دریاچه وان یکی از مرتفع ترین دریاچه های جهان است و اکوسیستمی منحصر به فرد دارد. می توانید گونه های خاص پرندگان و ماهی های متنوع را در این منطقه مشاهده کنید. آبشار مرادیه نیز از نقاط دیدنی وان به شمار می رود. مکانی مناسب که به شنا بپردازید یا پیک نیکی کوچک ترتیب دهید. انتخاب مسیرهای بازدید به تور وابسته خواهد بود. پس، به خوبی از نحوه برگزاری تور آگاه گردید. اگر هر سوالی در زمینه رزرو یا خرید تور چارتری وان دارید، با ما در میان بگذارید.

ویژگی های تور چارتری وان

شما با کمترین هزینه بلیط سفر را تهیه خواهید نمود. تور هماهنگی های لازم جهت اقامت در بهترین هتل های شهر وان را انجام خواهد داد. همچنین، با تور گروهی می توانید از تخفیفات ویژه بازدید استفاده نمایید. بیمه مسافرتی و تورلیدر خواهید داشت. در هزینه نهایی باید طول دوره اقامت، بلیط سفر، محل اقامت و هزینه های جانبی را در نظر بگیرید.

گشت های گروهی شامل دو بخش می شود. تورلیدر در گشت از بازار و مراکز خرید شما را همراهی خواهد کرد. گشت دوم تفریحات و بازدید هایی شامل گزینه های زیر می شود:

  • جزیره آکدارمار
  • کشتی تفریحی
  • اسکله شیشه ای ادرمیت
  • خانه گربه های وان
  • خانه وارونه

در طول سال با بلیط چارتری به وان سفر کنید

از ویژگی های مثبت تور چارتری و بهترین زمان سفر به وان ترکیه سخن گفتیم. در انتها، باید اشاره کنیم یکی از اصلی ترین نکات آن است که از این سفر و تور لذت ببرید. تمام تلاش تورهای وان آن است که شما را سالم و سلامت به مقصد برساند و با ارائه گشت های مختلف جنبه های زیبای شهر را به شما نشان دهد. امیدواریم با رعایت آنچه تور ارائه می دهد سفری جذاب و به یادماندنی داشته باشید.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW