برای سفر به دبی به چه وسایلی نیاز داریم

گردشگری گردشگری 11 مهر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

یکی از مقصد های بسیار پر طرفدار در میان ایرانی ها شهر زیبای دبی است، این شهر با داشتن امکانات بی نظیر و همچنین داشتن بنا های بسیار دیدنی و مدرن یکی از مهم ترین شهر های توریستی در جهان به شمار می آید، همچنین دبی به خاطر نزدیک بودن به خود کشورمان به عنوان  یک مقصد پرطرفدار در ایران شناخته می شود. هنگام سفر به دبی باید یک سری نکات را رعایت کنید و در طول سفر می بایست حتما وسایل مورد نظرتان را از قبل آماده کنید، تا هنگام رسید به فرودگاه دبی به مشکل برنخورید، همچنین نباید فراموش کنید که بهتر است قبل از سفرتان از کسانی که تجربه سفر به دبی داشتن پرس و جو کنید تا با یک آگاهی نسبی سفرتون را شروع کنید. در این مطلب سعی می کنیم تا به شما علاقه مندان به سفر بگوییم بهتر است قبل از سفرتان به دبی چه وسایلی را همراه خودتان داشته باشید. پس اگر قصد دارید تا در آینده به دبی سفر کنید حتما تا انتهای این مطلب را بخوانید چرا که به شما نکاتی را می گوییم که در سفرتان به این شهر زیبا بسیار کاربردی خواهد بود.

لباس مناسب برای سفر به دبی  

هنگام سفر به هر کجا باید از قبل آب و هوای آن شهر و منطقه را مد نظر خودتان قرار بدید و حتما چک کنید، اگر در تایم تابستان به دبی سفر کرده باشید قرار است که یک آب و هوای بسیار گرم را تحمل کنید، پس به شما پیشنهاد می کنم که اولا در این تایم به شهر دبی سفر نکنید و اگر هم سفر کردید، حتما همراه خودتان لباس های نازک و تیشرت داشته باشید، همچنین در زمستان نیز آب و هوای دبی خیلی  پایین نخواهد آمد و فقط در کنار دریا از عصر به بعد مقداری خنک خواهد شد با این همه پیشنهاد می کنیم تا همراه خودتان یک الی دو دست لباس نسبتا گرم همراه داشته باشید تا بتوانید هنگام خنکی نیز از ساحل این شهر لذت ببرید، یادتان باشد که نباید چمدان خودتان خیلی پر از لباس کنید و گرنه در طول مسیر اذیت خواهید شد چرا که هم مقدار زمان زیادی را باید بگذارید تا وسیله مورد نظرتان را پیدا کنید و هم در زمان برگشت از سفر اگر همراه خودتان سوغاتی داشته باشید برای جا کردن آن در چمدانتان به مشکل خواهید خورد، پس در چمدان خودتان را با لباس های بیهوده پر نکنید.

لباس مناسب برای خانم ها هنگام سفر به دبی

همچنین خانم ها باید این نکته را در نظر بگیرند که امارات یک کشور مسلمان است، هرچند که در شهر دبی شما می توانید حجاب اسلامی نداشته باشید اما برای بازدید از مساجد و برخی از مکان های دیدنی دبی باید حجاب اسلامی را رعایت کنید، برای همین حتما یک روسری و شال در کنار وسایلتان در سفر به دبی کنار بگزارید تا بتوانید از تمامی جاذابه ها و مکان های دیدنی این شهر زیبا دیدن کنید و از سفرتان لذت ببرید.

وسایل بهداشتی برای مقابله با آفتاب

دبی شهری است گرم و خشک، آفتابی که در دبی وجود دارد در کنار آرامش و اهمیت آن برای سلامت می تواند آزار دهنده و حتی گاها مضر نیز باشد، بنابراین بهتر است قبل از سفر به دبی به همراه خودتان یک سری وسایل برای مقابله به آفتاب داشته باشید، در این بخش مهمترین وسایلی که باید برای مقابل با خورشید تند دبی در طول سفرتان همراه داشته باشید را معرفی خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید.

کرم ضد آفتاب : حتما قبل از بیرون رفتن و گشت و گذار چه در سطح شهر و مخصوصا ساحل از کرم ضدآفتاب استفاده کنید، بهتر است که دور چشمان ، روی پیشانی و گونه های خودتان را حتما با یک کرم صد آفتاب خوب بپوشانید. بهتر است ضد آ،تابی که در  سفر به دبی استفاده می کنید دارای SPFبالا باشد حداقل میزان SPF  ضد آفتاب شما در طول سفر بهتر است 30 باشد ، همچنین یادتان باشد که هر دو الی سه ساعت یکبار دوبار از کرم ضد آ،تاب استفاده کنید همچنین بعد از هر آب تنی و حمام نیز نیاز است که حتما یکبار دیگر از ضد آفتاب استفاده کنید.

عینک آفتابی : این وسیله کاربردی را به هیچ عنوان از قلم نندازید، عینک آفتابی نه تنها باعث می شود که شما در عکس هایتان جذاب تر بیافتید می تواند کمک کنید تا از پوست و چشمان خود در برابر آفتاب تیز دبی محافظت کنید، پس حتما در طول سفرتان به دبی یک عینک آفتابی خوب به همراه داشته باشید، بهتر است عینک آفتابی که استفاده می کنید چشمان و زیر چشمان شما را پوشش بدهد پس حتما از عینک هایی که لنز بزرگ تری دارند  استفاده کنید همچنین مطمئن شوید که عینک آ،تابی شما می تواند در برابر اشعه ماواری بنفش آ،تاب محافظت کند.

لوازم ضرروی برای سفر به دبی

در دنیای امروز یک سری وسایل وجود دارند که در طول سفر از نان نیز واجب تر هستند، در این قسمت این وسایل را برای شما لیست می کنیم تا در هنگام آماده کردن چمدان خودتان حتما به آنها هم توجه کنید.

لوازم آرایشی و بهداشتی ( اسپری ضد عرق ، عطر ، کیف لوازم آرایشی ، کرم مرطوب کننده و ....)

وسایل الکتریکی ( موبایل ، سیمکارت اماراتی ، شارژر ، هدفون و یا هندزفری و ....)

وسایل شخصی ( کارت ملی ، پاسپورت ، بلیط سفر و ... )

وسایل مختص سفر ( اتیکت برای نوشتن نام بر روی چمدان ، قفل کوچک برای امنیت چمدان و نخ و سوزن و ....)

اینها بخشی از مهمترین وسایلی بودند که بهتر است در هنگام سفر به بی دبی به همراه خودتان داشته باشید.

الکی چمدان خودتان را پر نکنید!

برخی از وسایل هستند که فقط باعث می شوند جای سایر وسایل پر اهمیت تر گرفته شود، برای مثال شما نیازی ندارید که همراه خودتان صابون، مسواک یا حوله داشته باشید چرا که اکثر هتل هایی که در دبی قرار دارند این وسایل را در اختیار مسافر قرار می دهند پس قبل از بستن ساک خودتان مطمئن باشید صرفا وسایلی که نیاز دارید را برداشته اید.

تور دبی با ما

ما کارگزار و مجری مستقیم تور دبی با نازلترین قیمت بازار هستیم، لذا خواهشمند است از پکیج های  تور دبی  ما دیدن فرمایید.

انواع تور دبی

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW