جاهای دیدنی دبی

گردشگری گردشگری 11 مهر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

وقتی حرف از سفر رفتن میشه جاهای زیادی ممکن است که به فکر ما خطور کند، اگر علاقه مند به کشور های سرسبز و بارانی و باشیم احتمالا کشور های اروپایی به ذهنمان خواهند رسید، اگر هم که دوست داشته باشیم از یک جایی پر از جمعیت و با بازار های شلوغ و سنتی دیدن کنیم کشور های شرق آسیا می توانند زود تر جلب توجه کنند، اما اگر بخواهیم یک سفری را تجربه کنیم که بسیار دیدنی باشد، کجا مد نظرمان خواهد بود؟ یک جایی که هم جمعیت فراوانی دارد و هم شلوغ نیست، هم آرام است و هم پر سر صدا، کجا می تواند باشد به جز شهر دبی ، شهری با بنا های مدرن و بلند، شهر ثروتمندان و اشراف امارات، مکانی برای تفریح، استراحت، ریلکس کردن و تجربه چنیدن و چند حال مختلف همراه هم، امروز می خواهمی در مورد دبی این شهر بسیار پرطرفدارصحبت کنیم و جاهای دیدنی آن را به شما علاقه مندان سفر دبی معرفی کنیم ، پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید که قرار است کلی از نقاط خارق العاده این شهر حیرت انگیز و زیبا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

برج خلیفه

قطعا وقتی اسم دبی را می شنویم اولین چیزی که به ذهنمان می رسد، شهری مدرن با برج های بلند در میان شن زار های فراوان است، اما یکی از این برج های بلند تبدیل به نماد دبی شده است، اولین چیزی که هنگام ورود به دبی خواهید دید برج خلیفه است این آسمان خراش که در حال حاضر بلند ترین سازه ساخته شده توسط بشر است با ارتفاع 828 متر و 163 طبقه در میان بقیه برج ها قد علم کرده است، به شکلی که در بازدید اولیه از شهر دبی چیزی جز برج خلیفه به چشم شما نخواهد آمد.

این برج چند کاربردی است، در این برج می توانید رستوران های مختلف درجه یک را پیدا کنید و یا به عنوان مسافر در هتل های این برج اقامت داشته باشید، حتی می توانید از بلندی  این برج  شنا کنید و شهر دبی را از منظره بالا مشاهده کنید، در طبقه 148 می توانید از بلند ترین سکوی دید جهان به ارتفاع 555 متر نه تنها شهر دبی بلکه دور تر ها را هم مشاهده کنید.

دبی مال

از آن دسته افرادی هستید که عاشق خرید و گشت و گذار در فروشگاه ها هستید؟ جای نگرانی نیست چون دبی شهری است برای تمام سلایق شما می توانید با بازدید از دبی مال که به عنوان یکی از مهمترین و البته بزرگترین مال جهان به شمار می آید به خواسته خودتان برسید . وجود آب نما ها و البته آبشار های حیرت انگیز در این مال زیبایی بازدید و گشت و گذار شما را دو چندان می کند، در دبی مال می توانید انواعی از تفریحات مختلف را به همراه امکاناتی که در آن وجود دارد استفاده کنید، علاقه مند به غذا های عربی هستید، دبی مال برای شکم گردی هم مناسب است، می توان گفت یکی از بهترین مکان هایی که در هنگام سفر به دبی می توانید از آن بازدید کنید این مال شگفت آور است.

قاب دبی

عاشق عکاسی هستید؟ می خواهید از خاطره ها و تجارب خودتان عکس به یادگار بگذارید، قاب دبی برای شماست، قطعا یکی از مهمترین نماد های شهر دبی این قاب عظیم است که در میان آسمان خراش ها جا خوش کرده است، البته خیلی هم کوچک تر از برج های دبی نیست این تندیس با ارتفاع 150 متر و عرض 95 خود به عنوان یکی از جاذبه ها و مکان های گردشگری پرطرفدار دبی شناخته می شود، یکی از نکات جذابی که می توانید در قاب دبی تجربه کنید این است که در این برج تندیس گونه شما امکان این را دارید بر روی سقف شیشه آن قدم بزنید، و از بالا به سطح شهر دبی خیره شوید، همین طور وجود انواع رستوران های خوشمزه در قاب دبی، خیلی از گردشگران را علاقه مند به خود کرده است.

دهکده جهانی دبی

یکی از رویا های بشریت این است که تمام دنیا را بگردد، از مکان های باستانی گرفته تا طبیعت بکر کشور ها و مناطق مختلف را مشاهده کند تا بتواند تجارب فوق العاده ای را برای خودش به دست بیاورد، می خواهم به شما جایی را معرفی کنم که رفتن به آن مانند گشتن کل دنیاست! دهکده جهانی دبی یک جای فوق العاده برای گشتن کل دنیاست ، شما می توانید در این دهکده زیبا آثار تاریخی ومعماری هر کشور را مشاهده کنید، هنگام ورودی به هر کشور اولین چیزی که شما را جذب خواهد کرد اتمسفری است که برای آن طراحس شده ، ورودی و بخش هر کشور متناسب به معماری، فرهنگ ، تاریخ و تمدن آن کشور تنظیم شده است که به شما کمک می کند تا یک تجربه نزدیک تری به خود آن کشور داشته باشید. فرض کنید می توانید تمامی نقاط دنیا را در یک روز مشاهده کنید همه این ویژگی ها باعث شده تا دهکده جهانی دبی به عنوان یکی از مهمترین مراکز گردشگری این شهر شناخته بشود.

سیاره سبز

یکی از عجایب شهر دبی سیاره سبز است، در مخیلات شما هم نمی تواند بگذر که در وسط کویر یک مکانی ایجاد شده باشد با آب و هوایی استوایی که در آن بیش از 3 هزارگونه جاندار می زیستند، سیاره سبز دبی یک جنگل استوایی مصنوعی است که در آن از آبشار گرفته تا پوشش گیاهی و جانوران مخصوص سرزمین های پر باران خواهید یافت، این جنگل استوایی مصنوعی یکی از جذاب ترین اماکن گردشگری دبی محسوب می شود. آکواریوم سیاره سبز نیز بسیار دیدنی است، شما می توانید در این آکواریوم انواعی از آبزیان را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید. یکی از پیشنهاد های ما به شما هنگام سفر به شهر دبی بازدید از سیاره سبز است.

در این مطلب سعی کردیم تا با شما دوستان عزیز جاهای دیدنی دبی را به اشتراک بگذاریم امیدواریم که از توضیحات ما استفاده کرده باشید، حتما هنگام سفر به شهر زیبای دبی از مکان هایی که معرفی کردیم بازدید کنید تا یک تجربه فوق العاده را کسب کرده باشید.

تور دبی با مجموعه ما

ما کارگزار و مجری مستقیم تور دبی با نازلترین قیمت بازار هستیم، لذا خواهشمند است از پکیج های  تور دبی  ما دیدن فرمایید.

 

انواع تور دبی

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW