برترین هتل های پاریس

گردشگری امیری 16 آبان ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 12 دقیقه

در کل جهان پنج شهر است معرکه محال است کسی اسم انها را نشنیده باشد، اول نیویورک با ان برج های بلند، دوم توکیو بخاطر اسم خاص و زیبایی های خود، سوم لندن با برج ساعت معرف خود، چهارم دبی با بزرگ ترین برج جهان، و در اخر و البته محبوب ترین بین این لیست کوتاه، پاریس.

این شهر که پایتخت فرانسه است یکی از محبوب ترین مقاسد گردشگری در جهان است، به لطف این شهر فرانسه هر سال دوباره در جایگاه نخست کشور های موفق در جذب گردشگر قرار میگیرد.

ما ایرانی ها هم مثل بقیه جهان به این شهر زیبا علاقه داریم و به همین منظور تور های مسافرتی زیادی به فرانسه برگزار میشوند.

اما چه سفر با تور و چه سفر به همراه خانواده همگی یک نیاز مشترک دارند، نیاز به محلی برای اسکان.

پاریس به علت داشتن تعداد بسیار زیادی گردشگر میزبان هتل های بسیار زیادی هم هست، تا جایی که شاید برای انتخاب مکانی برای اسکان به مشکل بخورید.

به همین خاطر قصد داریم ده هتل برتر شهر پاریس را به شما معرفی کنیم، ترجیحا هتل هایی در لیست قرار گرفته اند که به برج ایفل نزدیک باشند، چون هرچه نباشد پاریس شهر بزرگی است و رفت و امد در ان با سختی های عادی دیگر کلان شهر ها مواجه است.

 سیوان دشت آریا مجری و کارشناس درجه یک صدور ویزا توریستی فرانسه و تور های گروهی

حیاط ریجینسی

این هتل به نحوی مدرن ترین هتل در پاریس به حساب میاید، هتلی که دست کمی از یک برج ندارد.

حیاط ریجینسی با سی و سه طبقه ارتفاع و با داشتن بیش از نهصد اتاق مختلف برای قشر های مختلف، یکی از هتل های بزرگ پاریس است.

این هتل امتیازات رفاهی زیادی برای مشتریان خود فراهم میکند، از وای فای، تلوزیون، حمام و مبلمان اختصاصی برای هر هتل، تا کافه و استخر سونا.

خوشبختانه این هتل فاصله چندانی با برج ایفل ندارد و اگر به ترافیک نخورید در کمتر از ده دقیقه به برج ایفل میرسید، اما از طرفی فاصله زیادی با میدان کنکورد و طاق پیروزی دارد.

این هتل امکانات رفاهی زیادی دارد، از رستوران بزرگی که فهرست بلندی از غذا های کشور های مختلف در اختیارتان میگذارد، تا سالن ورزشی.

اما این امکانات در هتل های شهر پاریس تقریبا عادی قلمداد میشوند، پس چه چیزی این هتل را متمایز میکند؟ جواب منظره زیبای این هتل مدرن است که تمام شهر پاریس را پوشش میدهد.

همین منظره زیبا این هتل را تبدیل به انتخاب اول بسیاری از گردشگران میکند.

امتیاز:9/4

هتل شانگری لا پاریس

اگر ندانید این ساختمان سرامیک شده و زیبا در دل شهر یک هتل است، احتمالا فکر میکردید به یکی از کاخ های پادشاهان فرانسه رسیدید، که البته چندان هم اشتباه نیست.

بعد از شکست ناپلئون در نبرد واترلو از نیرو های انگلیسی، پادشاه فرانسه تبعید شد و مابقی عمر خود را به تنهایی در جزیره خالی از سکنه گذراند، پسر او ناپلئون دوم هم مابقی عمر خود را در اتریش گذراند، جایی که تا کمی پیش جزوی از خاک فرانسه محسوب میشد.

این هتل در واقع اقامتگاه پسر ناپلئون در زمان حکومت پدر خود است، گرچه این مورد جاذبه گردشگری خاصی به حساب نمیاید خیلی از توریست ها در راه خود سری هم به این هتل میزنند.

این هتل بیش از صد اتاق و سوئیت مختلف دارد که بیشتر انها منظره ای رو به برج ایفل هم دارند، و تعداد کمتری از آنها بالکنی برای لذت بردن از هوای این شهر.

شانگری لان پاریس از نظر امکانات رفاهی چیزی از بقیه هتل های پاریس کم ندارد، استخر، تلوزیون، وای فای رایگان، حمام های لوکس، سونا و این لیست ادامه دارد!

اما اگر قرار باشد وجه تمایز این هتل را با بقیه هتل های پاریس نام ببریم، باید بگیم برخلاف بقیه هتل های پاریس این هتل دو رستوران مختص به خود دارد، یک رستوران فرانسوی و یک رستوران غذاهای چینی.

این هتل فاصله خیلی خیلی کمی با برج ایفل دارد، تنها با ده دقیقه پیاده روی میتوانید به برج ایفل برسید.

امتیاز از نظر کاربران: 7/4

هتل نووتل پاریس

اگر حیاط یجنسی مدرن ترین هتل پاریس باشد، این هتل زیبا ترین و خوش مسیر ترین انها است.

تقریبا به هرکجا که بخواهید بروید، از موزه لوور تا طاق پیروزی،  تنها کافی است یک ربع پیاده روی کنید، یا دو سه دقیقه رانندگی، اگر طاقت لذت بردن از اب و هوای تمیز این شهر را ندارید!

هتل نووتل هم از نظر امکانات رفاهی پا به پای رقبای خود پیش میرود و کم نمیاورد!

از وای فای و استخر بگیرید تا رستوران و کافه.

البته این هتل هم مثل بقیه هتل های پاریس وجه تمایز خاص خود را دارد، که اگر نداشت در این لیست جای نمیگرفت.

این برگ برنده چیزی نیست جز یکی از بزرگ ترین فروشگاه های شهر پاریس، که میتوانید تقریبا هرچه که میخواهید در ان پیدا کنید، از لباس و کیف تا لوازم خانگی و یخچال، که البته بعید از است یک گردشگری بخواهد برای سوقاتی همچین چیزی بخرد.

دومین برگ برنده این هتل فاصله بسیار کم ان از زیبایی های شهر پاریس است که بیشتر اشاره کردیم.

امتیاز از نگاه کاربران:4/4

هتل جورج وی

هتل جورج وی در سال 1928ساخته شد، یعنی کمی بعد از جنگ جهانی اول، به همین علت جزو هتل های قدیمی پاریس به شمار میاد.

البته قدیمی در این شهر معنای دیگری دارد، وقتی جایی در این شهر قدیمی است، یعنی مثل کاخ های پادشاهان قدیم است، این هتل هم از این قاعده مستثنی نیست، از هرجهت به این هتل نگاه کنید به یاد کاخ ورسای میافتید، انگار که یک ورسای کوچک هم در شهر ساخته شده است.

تمام اتاق های جوج وی یک بالکن نسبتا جادار مجهز هستند که به شما اجازه میدهد که از نمای شهر پاریس نهایت لذت را ببرید.

از امکانات این هتل میتوان به وای فای رایگان، تلوزیون اختصاصی در هر اتاق، کافه، سونا و جکوزی اشاره کرد.

این هتل دارای سه رستوران مختلف است که خهمگی جزو بیست رستوران برتر شهر پاریس هستند.

این هتل در نزدیکی خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است، یکی از مشهور ترین و البته گران ترین خیابان های جهان، جایی که میتوانید یک بیسکوییت را به قیمت یک کاشین خریداری کنید!

امتیاز از نگاه کاربران:7/4

هتل ریتز

این شما و این کاخ دیگری که کاخ نیست!

این هتل هم به مانند تعدادی از رقبای خود به سبک کاخ های قرن نوزدهمی ساخته شده است،با این تفاوت که این هتل واقعا متولد قرن نوزدهم است!

این هتل مخصوص اقامت مقامات مهم کشور های مختلف ساخته شد، به همین خاطر از نظر امکانات چه در زمان خود و چه همین حالا در رتبه بسیار بالایی قرار میگیرد.

از امکانات این هتل میتوان به وای فای، استخر، کافه، رستوران و سالن ورزشی اشاره کرد.

تابلو های نقاشی، دکور های قدیمی، و لوستر های عظیم هتل همگی شما را به یاد کاخی میاندازند که چندی بیشتر نیست که موزه شده است، اگر از علاقه مندان به اثار هنری هستید حتما سری به این هتل زیبا بزنید.

امتیاز از نگاه کاربران:7/4

هتل پنینسولا

برخی با خود فکر میکنند که ای کاش تا این حد از همه چیز در پاریس شبیه به کاخ های دوره رسانس نبود، کاش تعدادی هم ساتختمان مدرن هم کنار اینها ساخته میشد.

اگر شما هم از این افراد هستید که هیچ، اما اگر نیستید نباید این هتل را از دست بدهید.

برخلاف دیگر موارد لیست این هتل در زمان خود واقعا یک کاخ اشرافی بوده که به هتل تبدیل شده است، اما برخلاف اکثر هتل های این لیست توانسته باغ زیبای خود را هم حفظ کند، که تجربه اقامت در این هتل را بسیار بهتر میکند.

استخر این هتل برای خود یک پارک ابی است و میتوانید ساعت ها در این استخر تفریح کنید، سالن های ورزشی این هتل هم بسیار بزرگ و مجهز هستند.

برگ برنده این هتل، برخلاف دیگر هتل های لیست به صرفه بودن ان است، چیز هایی مثل تماس تلفنی رایگان برای تماس با خارج از کشور و استفاده رایگان از امکانات هتل استراحتی کوتاه اما فرح بخش به کیف پول گردشگران میدهد.

فاصله این هتل از برج ایفل هم خیلی زیاد نیست، با کمی شانس میتوانید در عرض یک ربع به برج ایفل برسید.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW