10 کافه برتر کدامند ؟

گردشگری امیری 01 مهر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 18 دقیقه

دبی، شهری است که همیشه در حال تغییر و تحول است و همین امر باعث شده که کافه‌ های این شهر نیز در حال پیشرفت و تکامل باشند.

در حال حاضر، دبی یکی از بهترین کافه‌ ها و کافه رستوران های جهان را دارد که از نظر کیفیت قهوه، غذا و فضای داخلی، در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

در ادامه ده کافه برتر دبی را معرفی می ‌کنیم که برای سفر به دبی خیلی به دردتان می خورد.

 

ده کافه برتر دبی که باید امتحان کنید

1. کافه % عربیکا (% Arabica)

کافه % عربیکا یک کافه‌ ژاپنی زنجیره ای است که در دبی نیز شعبه دارد. این کافه به دلیل قهوه‌ های با کیفیت و فضای داخلی مدرن، یکی از محبوب ‌ترین کافه‌ های دبی است.

وجه تمایز این کافه با کافه های دیگر این است که می توانید سفارش خود را شخصی سازی کنید، مثلا می توانید بگویید میزان شیر و دمای قهوه شما دقیقا چقدر باشد.

کافه % عربیکا، در دبی مال، امارات مال و دبی سیتی واک شعبه دارد.           

2. کافه آزمایشگاه اسپرسو (Espresso Lab)

کافه آزمایشگاه اسپرسو، یک کافه تخصصی است که به تازگی در دبی افتتاح شده است. این کافی شاپ به دلیل قهوه‌ های منحصر به ‌فرد و نوآورانه خود، مورد توجه بسیاری از علاقه‌ مندان به قهوه قرار گرفته است.

در این کافه می توانید نحوه آماده کردن قهوه توسط باریستا ها را از نزدیک ببنید، و از طعم بی نظیر قهوه های آنجا لذت ببرید.

این کافه در دبی مال، سیتی واک، و لامر شعبه دارد. 

3. کافه صورتی چایخانه تانیا (Tania’s Pink Tea House)

یکی از جذاب ‌ترین کافه ‌های دبی، چایخانه تانیا است که در منطقه جمیرا واقع شده است.

این کافه به خاطر چای ‌های خوشمزه و دسرهای لذیذ، و دکور صورتی و زنانه ‌اش، شناخته شده است، و یک مکان عالی برای خانم ‌ها و دخترانی است که به دنبال تجربه ‌ای رمانتیک و زیبا هستند.

چای‌ های این کافه به دلیل طعم تازه و طبیعی‌ شان معروف هستند.

4. کافه و رستوران تام اند سرژ (Tom & Serg)

کافه و رستوران تام اند سرژ، یک کافه دو طبقه است که در منطقه القوز دبی واقع شده است. این کافه به دلیل فضای داخلی صمیمی، قهوه ها و غذاهای خوشمزه خود، یکی از محبوب ‌ترین کافه‌ های دبی در میان مسافران و توریست ها است.

5. کافی شاپ مانچ

کافی شاپ مانچ، یک کافه دنج و صمیمی در جاده الوصل است. کافه مانچ، در واقع یک کافه کتاب و یک مکان عالی برای صرف یک عصرانه خوشمزه و لذت بردن از کتاب‌ های مورد علاقه ‌تان است.

کافه مانچ، برای قرار های دو نفره، دوستانه و حتی تنهایی عالی است. این کافه با فضای دنج و صمیمی، غذاهای خوشمزه و منوی متنوع، گزینه ‌ای عالی برای یک روز آرام و لذت ‌بخش است.

6. کافه ملو یلو (Mellow Yellow)

کافه ملو یلو یک کافه کوچک و دنج است که در منطقه میردیف واقع شده است. این کافه به دلیل فضای داخلی قدیمی و نوستالژیک و قهوه‌ های خوشمزه خود، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

کافه ملو یلو، منوی معروف و متنوعی دارد. از جمله غذاهای خوشمزه این کافه می ‌توان به انواع پیتزا، پاستا، ساندویچ، سالاد و دسر اشاره کرد.

7. کافه بیکر اند اسپایس (Baker & Spice)

کافه بیکر اند اسپایس، یک کافه محبوب در دبی است که به دلیل موقعیت مکانی عالی و فضای دلنشین خود، مورد توجه بسیاری از توریست ها قرار گرفته است. این کافه در بازار البهار، یکی از بزرگ ‌ترین و معروف ‌ترین بازارهای دبی، واقع شده است و به آب نمای دبی نیز بسیار نزدیک است.

سرویس دهی و برخورد کارکنان این کافه بسیار عالی است که باعث می شود شما از نشستن در این کافه نهایت لذت را ببرید.

8. کافه کرامبز الیزه (Crumbs Elysee)

کافه کرامبز الیزه دبی، یک کافه محبوب در منطقه شیخ زاده دبی است که با طراحی داخلی جذاب خود، فضایی دلچسب را برای مشتریان فراهم می ‌کند.

صبحانه انگلیسی، یکی از محبوب ‌ترین وعده ‌های غذایی در کافه کرابز الیزه است. این صبحانه شامل بیکن ترکی، قارچ کباب شده و تخم مرغ می‌ شود. همچنین در صورت تمایل در کنار آن سیب زمینی سرخ شده و پیاز نیز سرو می ‌شود.

فضای کافه کرابز الیزه، خانوادگی است و برای گذراندن وقت با خانواده و فرزندان عالی است

9. کافه رستوران پیر کاگنیه (Choix Patisserie and Restaurant par Pierre Gagnaire)

کافه رستوران پیر کاگنیه، یک کافه رستوران مدرن فرانسوی است که منوی آن شامل نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه فرانسوی است.

یکی از جذابیت‌ های کافه رستوران پیر کاگنیه، عطر و بوی نان‌ های فرانسوی است که در این کافه پخته می ‌شوند. این نان ‌های تازه، یکی از محبوب‌ ترین غذاهای این کافه هستند.

این کافه دارای یک تراس بزرگ است که به طور کامل مشرف به رود نهر است. این تراس فضایی عالی برای استراحت و لذت بردن از منظره زیبای رودخانه است.

10. کافه نوفرا (Nofara)

کافه نوفرا، یک کافه فرانسوی محبوب در دبی است که به دلیل فضای خانوادگی و صمیمی خود، مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. این کافه در منطقه جی ال تی دبی واقع شده است و دارای یک تراس کوچک است.

یکی از محبوب ‌ترین غذاهای کافه نوفرا، نان تست فرانسوی با بیکن بوقلمون است. این نان تست تازه و خوشمزه، با بیکن بوقلمون، قارچ و پنیر پروولونا سرو می ‌شود.

کمپوت تمشک و کلوچه ‌های آجیلی نیز از دیگر خوراکی ‌های لذیذی هستند که در کافه نوفرا سرو می ‌شوند و یک میان وعده یا دسر عالی هستند.

کافه رستوران های دبی، بازتابی از فرهنگ و تنوع این شهر هستند.

از دیگر کافی شاپ های معروف دبی می توان این موارد را نام برد:

  • کافه گربه آیلورومانیا
  • کافه دلیز قورمت
  • کافه بوتیک موخا (موکا)
  • کافه بوستون لین
  • کافی شاپ پابلیک
  • کافه لایم تری
  • کافه کامان گراوندز

اگر قصد خرید تور دبی را دارید، می توانید از طریق سایت ما به صورت آنلاین اقدام به خرید کنید.

ما در سیوان دشت آریا، مجری برگزاری تور های داخلی و خارجی با بهترین قیمت و کیفیت هستیم.

همچنین برای اطلاع از آفر ها و تورهای چارتر دبی، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW