ده کافه برتر قشم

گردشگری امیری 30 شهریور ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 19 دقیقه

 

قشم یک جزیره توریستی محبوب است که به خاطر جاذبه های منحصر به ‌فرد از جمله تنگه چاهکوه، غار نمکدان و جنگل حرا مورد توجه بسیاری از گردشگران است. همچنین، گردشگران می توانند از تفریحات جزیره مانند شنا، غواصی، و پیاده روی لذت ببرند. این جزیره به خاطر غذاهای دریایی لذیذ و صنایع دستی سنتی نیز، معروف است.

کافه ‌گردی در قشم می تواند یکی از تفریحات لذت بخش در تور قشم باشد.

اگر قصد سفر به قشم را دارید، جای درستی هستید، با ما همراه باشید تا ده کافه برتر قشم را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی ده کافه برتر قشم

 

1.  کافه باران قشم

کافه باران قشم یکی از محبوب‌ ترین کافه‌ های این جزیره است که در میدان امام قلی خان واقع شده است. این کافه با فضایی دنج و صمیمی، گزینه مناسبی برای دورهمی ‌های دوستانه و خانوادگی است.

کافه باران به سرو قهوه‌ های خوشمزه و فوق العاده شهرت دارد و انواع نوشیدنی‌ های گرم و سرد دیگر نیز، در منو آن یافت می ‌شود.

 

آدرس کافه باران: جزیره قشم، میدان امام قلی خان، جنب رستوران نعیم

 

2.  کافه کلبه قشم

کافه کلبه قشم، فضایی آرام و دلنشین، و همچنین قیمت های مناسبی هم دارد، به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. این کافه با منوی متنوعی از نوشیدنی ‌ها و غذاهای سبک، مکانی مناسب برای استراحت و لذت بردن از مناظر زیبای خلیج فارس است.

 

آدرس کافه کلبه: جزیره قشم، نخل زرین، خیابان پیام، مقابل برج آپادانا

 

3.  کافه رستوران خوان بوم قشم

کافه رستوران خوان بوم قشم یک فضای متفاوت و سنتی دارد. این رستوران به شکل یک غار سنگی طراحی شده و استفاده از عناصر سبز طبیعی در جای آن، جلوه ای خاص به این کافه داده است.

کافه رستوران خوان بوم با ارائه انواع غذاهای محلی، کبابی، و غذاهای دریایی مکانی مناسب برای تجربه غذاهای لذیذ جنوب ایران است.

 

آدرس کافه رستوران خوان بوم: جزیره قشم، بلوار امام قلی خان، خیابان خلیج فارس، جنب هتل سارینا 2

 

4.  کافه رستوران شب ‌های دفاری قشم

اگر به غذاهای محلی و دریایی جنوب علاقه ‌مند هستید، رستوران شب‌ های دفاری قشم را از دست ندهید. این رستوران در روستای دفاری، در 8 کیلومتری شهر قشم واقع شده است و با فضایی سنتی و محلی، تجربه ‌ای متفاوت و به‌ یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

این کافه رستوران، انواع غذاهای ایرانی، عربی، محلی و دریایی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. همچنین شما می توانید از موسیقی زنده هم لذت ببرید.

اگر به قشم سفر کردید، حتما سری به این رستوران بزنید و از طعم‌ های لذیذ و فضای دلنشین آن لذت ببرید.

 

آدرس کافه رستوران شب‌ های دفاری: جزیره قشم، روستای دفاری، جنب مسجد جامع

 

5.  کافه الگا قشم

کافه الگا قشم در مجتمع تجاری سیمرغ واقع شده است و فضایی شیک و مدرن دارد. شما می توانید بعد از گشت و گذار در مجتمع تجاری و خرید، در این کافه بنشینید و از نوشیدنی‌ های گرم و سرد آن لذت ببرید و استراحت کنید.

 

آدرس کافه الگا: جزیره قشم، مجتمع تجاری سیمرغ، پلاک 22

 

6.  کافه کو کو قشم

کافه کو کو قشم از فضایی مدرن، دنج و صمیمی برخوردار است. این کافه از آن کافه ها ای است که دوست دارید ساعت ها در آن وقت بگذرانید و عکس بگیرید.

کیفیت منوی کافه کو کو خیلی خوب است، همچنین در این کافه قلیان هم سرو می شود.

 

آدرس کافه کو کو: جزیره قشم، میدان گلها، جنب فست فود پانه

 

7.  کافه سل قشم

کافه سل قشم، یکی دیگر از کافه های معروف و پر طرفدار قشم است.

اگر به دنبال جایی دنج و آرام برای استراحت و لذت بردن از نوشیدنی ‌های دلچسب هستید، کافه سل همان جایی است که دنبالش هستید.

کافه سل علاوه بر فضای دنج و جذاب، خدمات عالی نیز ارائه می ‌دهد. پرسنل کافه با صبر و حوصله به سوالات مشتریان پاسخ می‌ دهند و سفارشات آنها را با دقت و سرعت آماده می ‌کنند. این کافه در سال ‌های گذشته توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و نام خود را به عنوان یکی از بهترین کافه ‌های قشم مطرح کند.

 

آدرس کافه سل: قشم، مجتمع سیتی سنتر 2

 

8.  کافه الی قشم

کافه الی قشم هم مانند کافه الگا، در مجتمع تجاری سیمرغ واقع شده است. قیمت نوشیدنی های این کافه مناسب است و اجازه استعمال دخانیات هم وجود دارد.

 

آدرس کافه الی: جزیره قشم، میدان امام قلی، مجتمع سیمرغ

 

9.  کافه رستوران هتل ارم قشم

کافه رستوران هتل ارم قشم، در هتل ارم واقع شده است و از فضایی مدرن و مجلل برخوردار است.

این کافه با استفاده از تزئینات لوکس، جلوه‌ ای از شکوه را به نمایش می‌ گذارد. در این کافه، می ‌توانید از منظره بی‌ نظیر خلیج فارس لذت ببرید.

در کافه رستوران هتل ارم، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می ‌شود. از جمله غذاهای محبوب این کافه می ‌توان به کباب ‌های ایرانی، استیک ‌های خوشمزه، و انواع پاستا اشاره کرد. تمامی غذاها با مواد اولیه تازه و با کیفیت تهیه می‌ شوند و طعمی بی ‌نظیر دارند.

 

آدرس کافه رستوران هتل ارم: کیش، بلوار خیام، هتل بزرگ ارم کیش

 

 

  10.کافه رستوران سی رول قشم

کافه رستوران سی رول قشم از فضایی مدن، شیک، فانتزی و آرامش بخش برخوردار است. این کافه انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و دریایی را ارائه می دهد.

قیمت غذاهای این رستوران، به نسبت کیفیتی که دارد خیلی خوب است. فضای باز و سرپوشیده، این کافه رستوران را به یکی از بهترین ها در کیش تبدیل کرده است.

 

آدرس کافه رستوران سی رول: ایران، استان هرمزگان، قشم، خیابان دانش، حد فاصل چهار راه رسالت و میدان شهدا

 

بهترین کافه ها و رستوران های قشم برای صبحانه

  • رستوران میلس
  • رستوران نان‌ سنتی تمشی
  • رستوران ریوگ
  • سون الون
  • کافه ویستا
  • بوفه مروارید

 

بهترین رستوران های قشم

  • رستوران الوند
  • رستوران شب ‌های جزیره
  • رستوران خوان بوم
  • رستوران ایران زمین
  • رستوران قلعه قشم
  • رستوران نعیم
  • رستوران شب‌ های طلایی
  • رستوران خاله
  • رستوران حاج غفور قشم
  • رستوران و سفره‌ خانه بادیل
  • رستوران گلدن فود
  • رستوران آبشار قشم
  • رستوران امیران
  • رستوران دریا قشم

 

 

در پایان لازم به ذکر است که این کافه‌ ها تنها بخشی از بهترین کافه ‌های قشم هستند و کافه‌ های دیگری مانند کافه آکواریوم، کافه سورپرایز، و کافه رستوران هتل سورین نیز در این جزیره وجود دارند که بسیار محبوب هستند.

در قشم، رستوران‌های متنوعی با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و محلی وجود دارد. از رستوران‌های سنتی و با صفا گرفته تا رستوران‌ های مدرن و مجلل، همه‌ سلیقه‌ ها را پوشش می‌دهند.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW