خرید تور تفلیس از ده مبدا ایران

گردشگری امیری 26 شهریور ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 14 دقیقه

تفلیس، پایتخت کشور گرجستان، جواهری بکر و زیبا است. گرجستان در بین آسیا و اروپا واقع شده و همین موقعیت آن به نقطه ای مهم در راه ابریشم تبدیل کرده است. تور تفلیس زیبای های این شهر را به شما نشان خواهد داد. از معماری، طبیعت و حمام های گوگردی! برای آشنایی بهتر با این شهر زیبا و نحوه خرید تور تفلیس از مکان های مختلف در ایران، ما را همراهی کنید.

چرا تور تفلیس را انتخاب کنیم

شهر تفلیس در گرجستان از مناطقی دست نخورده و بکر به شمار می رود. بسیاری از گردشگران هنوز آن را کشور نکرده اند و از زیبای آن غافل مانده اند. برای کشف این زیبایی همین الان برنامه سفر خود به تفلیس را شروع کنید. یکی از نقاط محبوب برای سفرهای تابستاته به شمار می رود، چرا که اطراف آن را کوه ها و دریاچه ها در برگرفته است. 

از ویژگی های مثبتی که تور تفلیس را به مقصدی دلخواه برای ایرانیان تبدیل کرده است، عدم نیاز به روادید است. تنها لازم است گذرنامه شما 7 ماه اعتبار داشته باشد. از آنجایی که این کشور مسافت کمی با ایران دارد، برای گردشگرانی که می خواهند محیطی تازه را تجربه کنند، مقصدی مناسب خواهد بود. به دلیل همین نزدیکی فاصله، هزینه سفر نیز کاهش می یابد.

امّا دلیل اصلی سفر به تفلیس گرجستان، فرهنگ، تاریخ و طبیعت آن است. مشاهده قلعه های قرون وسطایی، لباس های رنگارنگ و کوه های باشکوه از دلایل اصلی سفر شما باید باشند. تورلیدرهای ایرانی در میان بازار و شهر شما را همراهی خواهند کرد تا با مردم خونگرم این شهر صحبت کنید. با فرهنگ آنها آشنا بشوید و از صنایع دستی زیبای آنها خرید نمایید.

تورهای تفلیس از مشهد

با خرید تور تفلیس از مشهد، گردشگری خود را آغاز کنید. می توانید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید و از تخفیفات ویژه سفر نیز بهره مند گردید. پیش از خرید شرایط و نکات تور را مطالعه کنید. از زمان حرکت، طول اقامت و مسیر بازدید آگاه گردید. در صورتی که با هر گونه سوال رو به رو شدید، با مشاوران تور تفلیس در تماس باشید.

قیمت تور تفلیس از مشهد در شرایط مختلف می تواند متفاوت باشد. در فصل های پر سفر و شلوغ امکان دارد قیمت افزایش یابد. همچنین، فاصله از مشهد تا تفلیس را باید در نظر داشته باشید. پیش از خرید، نرخ ها را بررسی نمایید. هزینه هتل و موقعیت مکانی آن نیز در هزینه نهایی تور تفلیس تاثیر گذار خواهد بود.

سفر از شیراز به تفلیس  

تفلیس در تمامی تعطیلات بهترین مقصد برای سفر است. چه تابستان باشد و چه زمستان تفریحات و دیدنی های بسیاری برای شما دارد. از آنجایی که کوه های پر ابهت گرجستان مانع از ورود سرما به این کشور می شوند، شما می توانید در یک سمت از اسکی لذت ببرید و سپس به آن نزدیک دریاچه ها رفته و شنا کنید. اهل کوه نوردی یا هایکینگ هستید؟ رشته کوه های زیبای گرجستان را از دست ندهید.

تور تفلیس از شیراز با قیمتی مناسب به صورت هوایی و زمینی صورت می گیرد. تور ممکن است طول های مختلفی داشته باشد. برخی تورهای تفلیس از شیراز شامل 4 شب و برخی دیگر شامل 7 شب و 8 روز می شوند. بسیاری از تورهای تفلیس نیز به صورت ترکیبی انجام می شوند. به این ترتیب که ابتدا در تفلیس به زمین خواهید نشست و پس از 4 روز به باتومی سفر کرده و از این شهر زیبا نیز دیدن خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر شرایط تور را بررسی نمایید.

تورهای جذاب تفلیس از اصفهان

اگر از گردشگران اصفهانی هستید، خرید تور تفلیس در شهر اصفهان امکان پذیر خواهد بود. نیازی نیست برای این تور، سفری جداگانه به تهران داشته باشید. بهترین زمان تورهای تفلیس از اصفهان در بهار و تابستان برگزار می شوند. تورهای مسافرتی با شرکت های هواپیمایی تابان، زاگرس و قشم ایر هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد.

با تورهای لحظه آخری تفلیس در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این تابستان را برای سفر به این شهر زیبا از دست ندهید و همین الان جهت مشاوره رایگان با تو مسافرتی تماس بگیرید. تور بهترین قیمت های ممکن، بهترین هتل ها و گشت های جذابی برای شما در نظر دارد.

تور مسافرتی از تهران به تفلیس گرجستان

تور تفلیس در پکیج های مختلفی ارائه می شود. تور این شهر زیبا از تهران به صورت پمیج های 4 تا 8 روزه برگزار می گردد. اغلب تورها به صورت چارتر برگزار می شوند تا هزینه های سفر شما کاهش یابد. در تورهای موجود می توانید محل اقامت خود را انتخاب نمایید. از هتل های سه ستاره تا هتل های پنج ستاره شهر تفلیس، برترین ها برای این تور انتخاب شده اند. در نظر داشته باشید، اقامت در هر هتل هزینه ای متفاوت خواهد داشت و باید پیش از سفر هماهنگی های لازم را با تور تفلیس انجام دهید.

در تور تلفیس مکان های تاریخی زیادی برای بازدید در نظر گرفته شده اند، مانند:

  • کلیساهای سامبا و سیونی: دو مور از مهمترین بناهای مذهبی شهر هستند.
  • میدان آزادی: میدان اصلی و محل بسیاری از رویدادهای تاریخی.
  • قلعه ناریکالا: یک ارگ قرون وسطلایی که مشرف به شهر است و مناظر پانوراما زیبایی ارائه می دهد.
  • موزه متسختا: یکی از میراث جهانی یونسکو واقع در پایتخت باستانی گرجستان که به عنوان بنای تاریخی حفظ و نگهداری می شود.

تور تفلیس از تبریز

تور تفلیس از تبریز به صورت هوایی و زمینی برگزار می گردد. رفت و برگشت توسط اتوبوس های مجهز و مدرن صورت می گیرد. اتوبوس های VIP به صورت چارتری هستند تا هزینه سفر شما کاهش یابد. از دیگر شهرها نیز می توانید به تبریز رفته و از آنجا با اتوبوس به گرجستان سفر کنید. با این حال، سفر هوایی از دیگر شهرها بسیار راحت تر است و دردسر کمتری خواهد داشت. سفرهای هوایی تور قشم از تبریز با بالاترین کیفیت انجام می شوند تا سفری بی خطر داشته باشید. اگر برای 4 شب اقامت در بهترین هتل های تفلیس و بازدید از شهر آماده هستید، همین حالا نسبت به خرید تور تفلیس اقدام نمایید.

تور مسافرتی از اهواز به تفلیس

اگر از ساکنین اهواز هستید و دوست دارید تور تفلیس را تجربه کنید، در ابتدا باید سفری کوتاه به تهران داشته باشید. البته این وابسته به زمان سفر شما خواهد داشت. این امکان وجود دارد که پرواز مستقیمی از اهواز به تفلیس برقرار باشد و تور این مسئله را با شما هماهنگ خواهد کرد. در هنگام خرید تور گرجستان، هتل های موجود را بررسی کنید. تمامی هتل های این شهر سعی دارند تا بهترین سرویس را ارائه دهند، امّا شما سلیقه و نیاز خود را مد نظر داشته باشید. بهترین هتل های چهار ستاره شامل هتل هالیدی این، هتل تفلیس این، هتل تفلیس تاور و رامادا بای ویندهام از هتل های زیبا و معتبر این شهر هستند. خدمات تور شامل اقامت هتل با خدمات صبحانه نیز می شود.  

 مسیر رشت به تفلیس

از آخرین قیمت های تور تفلیس از رشت مطلع گردید. به طور معمول تورهای گرجستان به صورت پکیج در این شهر برگزار می گردد. تورهایی که شامل شهر تفلیس و باتومی می شوند. گشت شهری به صورت رایگان توسط تور انجام خواهد شد و از مناطق دیدنی شهر بازدید خواهید نمود. جهت دریافت مشاوره رایگان برای سفر از رشت به سوی تفلیس با ما در ارتباط باشید.

از ارومیه به گرجستان سفر کنید

می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی خرید تور تلفیس از ارومیه را انجام دهید. بهترین زمان سفر بهار و تابستان است، پس از تعطیلات تابستانه استفاده کرده و با خانواده از این تور لذت ببرید. تور هوایی به سمت فرودگاه بین المللی تفلیس انجام می شود. مسیر های زمینی شامل سفر با خودروی شخصی و اتوبوس می شود. اتوبوس های به صورت چارتری هستند و مسیر خود را از تهران یا تبریز آغاز می کنند.

تور تفلیس از یزد

منطقه بین حمام های گوگردی، قلعه نارکالا و میدان آزادی از جذاب ترین منطقه در کل گرجستان هستند. می توانید ساعت ها، در خیابان های باریک شهر قدیمی قدم بزنید. بهترین مکان برای غذا خوردن در تفلیس، کافی شاپ های جالب، گالری ها و تعداد زیادی گربه است. اگر دوست دارید به مکان های مذهبی شهر قدیمی سری بزنید، مسجد جمعه گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود. شهر قدیمی تفلیس در برنامه تور مسافرتی قرار داده شده تا با فرهنگ و تاریخ این شهر بیشتر آشنا گردید.

سفر از بندرعباس  به تفلیس

از بندرعباس به تفلیس پروازهای مستقیم وجود دارد. پس اگر از ساکنان بندرعباس هستید و می خواهید تابستان را در منطقه ای کوهپایه ای و خارج از کشور سپری کنید، تور تفلیس را به شما پیشنهاد می کنیم. در حال حاضر پروازهای این مسیر به صورت سیستمی توسط فلای دوبی انجام می شود. با هماهنگی با سیوان دشت، اطلاعات بیشتری را کسب خواهید کرد.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW