تور تفلیس هتل پنج ستاره

گردشگری امیری 14 شهریور ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 16 دقیقه

در زمان ثبت نام برای تور تفلیس باید هتل مد نظر خود را انتخاب کنید. هتل های زیبا و مدرن زیادی در گرجستان وجود دارد که انتخاب در میان آنها ممکن است سخت باشد. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم تا تور تفلیس هتل پنج ستاره را بررسی کرده و برخی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر را معرفی کنیم.

هتل استمبا

هتل استمبا تلفیقی جالب و زیبا از مدرنیته و سنت و بازتابی زنده و نفس گیر از رشد جهانی شهر تفلیس است. هتل با طراحی منحصر به فرد خود گردشگران را مجذوب خود می کند. در تور تفلیس هتل پنج ستاره، هتل استمبا ویژگی های زیادی دارد. تخت های پر قو، سیستم های Hi-FI شخصی برند مک اینتاش، دستگاه های قهوه ساز La Marzocco، وان ها و دوش های برنجی، مینی بار و تلویزیون های صفحه تخت، تنها بخشی از امکانات این هتل هستند.

اتاق ها به مناظر متفاوت مشرف هستند. پنجره های بزرگ هر اتاق شما را با نمایی از باغ هتل و شهر زیبای تفلیس رو به رو می کند. در طبقه همکف، کافه استمبا قرار دارد. این کافه با دکوراسیون زیبا و قدیمی خود، شما را مسحور می کند  و غذاهای رنگارنگ و لذیذی همراه قهوه های تازه و شکلات سرو می کند.

این هتل به مکان های تاریخی و فرهنگی گرجستان، از جمله موزه ملی گرجستان، تئاتر اپرا و باله و پارلمان شهر نزدیک است.

هتل آیوتا

این هتل در 300 متری میدان آزادی تفلیس قرار دارد. اتاق ها دارای تهویه مطبوع و Wi-Fi رایگان در سراسر هتل، از ویژگی های مثبت آن است. می توانید در رستوران ها و باغ هتل گردش کنید. همه اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و حمام اختصاصی هستند. همچنین، می توانید اتاق های تراس دار را انتخاب کنید. برای راحتی شما حوله، دمپایی و لوازم آرایش رایگان نیز قرار داده شده است. پذیریش آن 24 ساعته است و در هر زمان که بخواهید می توانید اتاق خود را دریافت کنید.

تئاتر روستاولی در 1 کیلومتری هتل قرار دارد و تئاتر اپرا و باله در حدود 1.2 کیلومتری آن است. با فرودگاه بین المللی تفلیس 17 کیلومتر فاصله دارد و ترانسفر از فرودگاه را می توان با هزینه اضافی دریاف کرد.

هتل گلاروس اولد تاون تفلیس

صبحانه مفصل و Wi-Fi رایگان از نکات مثبت هتل گلاروس اولد تاون (Glarros OldTown) است. هتل پذیرش 24ساعته دارد و رستورانی بزرگ جهت پذیرایی است مهمانان خود. هتل دارای اتاق های خانوادگی است و در هر واحد تهویه مطبوع، تلویزیون پیشرفته، یخچال، کتری و لوازم آرایش و بهداشتی رایگان قرار داده شده است. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی با دوش، سشواری و دمپایی هستند.

این هتل زیبا در شهر قدیمی به میدان آزادی، تئاتر روستاولی و تئاتر اپرا و باله تفلیس نزدیک است. فرودگاه بین المللی تفلیس در 15 کیلومتری آن قرار داد و ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه انجام می شود.

هتل پولمن تفلیس اکسس تاورز

در تور تفلیس هتل پنج ستاره، هتل پولمن تفلیس اکسس تاورز از گزینه های مدرن و لاکچری به شمار می رود. این هتل در سطح جهانی فعالیت دارد و با مهمانان خود مانند افراد مشهور رفتار می کند و بهترین ها را فراهم خواهد کرد. این هتل با ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی 4.9 کیلومتر فاصله دارد.

محل اقامتی با سالن استراحت مشترک، پارکینگ خصوصی رایگان، تراس و رستوران در این هتل دیده می شود. این هتل 5 ستاره اتاق هایی با تهویه مطبوع و Wi-Fi رایگان و حمام های زیبا و تمیز دارد. در هتل می توانید به استخر سرپوشیده و سونا سر بزنید. در مراکز تجاری داخلی گشتی زده و از اسنک بار استفاده کنید. پذیرش 24 ساعته است و به زبان های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط هستند.

این هتل صبحانه گیاهی نیز سرو می کند و در تمامی اتاق ها دستگاه قهوه ساز دیده می شود.

این هتل با تئاتر اپرا و باله تفلیس 6.2 کیلومتر و تئاتر روستاولی 6.9 کیلومتر فاصله دارد. فاصله آن با  فرودگاه بین المللی تفلیس 21 کیلومتر است.

لاکچری این

این هتل 5 ستاره با میدان آزادی تفلیس 100 متر و با مرکز شهر 700 متر فاصله دارد. اتاق هایی با هوای مطبوع و مینی بار که شما را به استراحت دعوت می کنند. هر واحد دارای مبلمان راحت، تلویزیون های LED، یک آشپزخانه مجهز با ناهار خوری، صندوق امانات و حمام اختصاصی با دمپایی نو است. مایکروویو، یخچال، اجاق گاز و کتری نیز در هر واحد قرار داده شده ند.

در این هتل آپارتمان رستورانی وجود دارد که انواع صبحانه های شرقی و غربی را سرو می کند. از ویژگی های لاکچری این ارائه خدمات کرایه ماشین است.

نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل آپارتمان لوکس شامل تئاتر روستاولی، تئاتر اپرا و باله تفلیس و کلیسای جامع ارمنی سنت جورج می شوند. فرودگاه بین المللی تفلیس در 15 کیلومتری آن قرار دارد.

رز گاردن پلس

تور تفلیس هتل پنج ستاره رز گاردن پلس حس و انرژی دیگری دارد. شما در این هتل زیبا در اتاق های راحت با منظره باغ اقامت خواهید کرد. اتاق هایی شیک و تمیز با تهویه مطبوع که برخی از آنها بالکن نیز دارند. این هتل با استخر فصلی، پارکینگ خصوصی رایگان و رستورانی با غذاهای لذیذ می تواند میزبان شما در گرجستان باشد.

با تئاتر اپرا و باله تفلیس 7.5 کیلومتر و با میدان آزادی تفلیس 7.9 کیلومتر فاصله دارد. نزدیک فرودگاه به آن در فاصله 16 کیلومتری واقع شده است.

هتل ویندهام گرند تبلیسی

هتل ویندهام گرند (Wyndham Grand Tbilisi) در 300 متری میدان آزادی تفلیس واقع شده است. این هتل 5 ستاره به صورت 24 ساعته آماده پذیرش شما خواهد بود. در حدود 1.1 کیلومتر با تئاتر روستاولی و 700 متر با مرکز شهر فاصله دارد.

اتاق ها همگی با هوایی مطبوع، نشیمنی راحت، تلویزیون با کانال های کابلی، صندوق امانات و حمام اختصاصی و لوازم آرایش رایگان و سشوار در اختیار مهمانان قرار می گیرند. برخی از اتاق ها نیز دارای آشپزخانه با یخچال و مایکروویو هستند. واحد های اداری و تجاری نیز میز تحریر مخصوص دارند.

صبحانه های بین المللی در این هتل سرو می شوند و می توانید به استخر سرپوشیده آن سری بزنید.

نقاط دیدنی و محبوب در نزدیک این هتل:

  • تئاتر اپرا و باله تفلیس
  • کلیسای جامع ارمنی سنت جورج
  • کلیسای متخی

این هتل با فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد.

هتل رادیسون بلو ایوریا

در 16 کیلومتری فرودگاه هتل رادیسون بلو ایوریا (Radisson Blu Iveria Hotel) قرار دارد. این هتل شامل اتاق های استاندارد، اتاق برتر (Superior Room)، پریمیوم روم، پریمیوم روم با نمای پارانومای شهر و سوئیت جونیور می شود.

استخر شنا، غذای عالی و کارمندان سخت کوش از ویژگی های مثبت این هتل هستند. پذیرش به صورت 24 ساعته انجام می شود و اتاق ها همیشه تمیز هستند.

هتل امباسیدوری

هتل Ambassadori یکی از پرفروش ترین هتل های تفلیس است. مروارید تفلیس با اتاق های مجلل، حمام های مرمرین، فضای داخلی زیبا با ترکیب معماری ایتالیایی در قلب مرکز تاریخی و فرهنگی شهر تفلیس واقع شده است. جایی که به همه چیز دسترسی خواهید داشت.

مبلمان های هتل منحصرا توسط فرانچسکو مولون طراحی شده اند. 120 اتاق با سلیقه و به صورت ویژه تزئین شده که از این تعدا 84 اتاق در قسمت جدید و فوق لوکس ساختمان واقع شده است. استخر، سونا سرپوشیده، سالن بدنسازی، تراس آفتابگیر و انواع رستوران ها و کافه ها در فضای باز تنها بخشی  از هتل هستند.

پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، فروشگاه اختصاصی عطر- اروماتک، فروشگاه استفانو ریچی و مکان های خاص برای تفریح در این هتل تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد شد. در تور تفلیس هتل پنج ستاره امباسیدوری یکی از بهترین و لاکچری ترین های هتل های گرجستان است که می توانید انتخاب کنید.

اتاق ها دارای تلویزیون، نشیمن راحت، دستگاه قهوه سازی و حمام اختصاصی همراه با دمپایی و حوله نو هستند و Wi-Fi رایگان در تمامی اتاق ها موجود است.

با میدان آزادی تنها 5 دقیقه پیاده فاصله دارید، در حالی که تئاتر روستالی در 900 متری آن قرار گرفته است. نزدیک ترین فرودگاه 13 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW