سفر با تور گرجستان

گردشگری امیری 10 شهریور ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 16 دقیقه

گرجستان منطقه ای بکر و زیبا برای گردشگران ایرانی و خارجی است. در مقایسه با دیگر کشورها هزینه و فاصله کمتری با کشور ما دارد. البته، این تنها دلیل برای سفر با تور گرجستان نیست. این کشور مناطق تاریخی و مناظر باشکوهی دارد که هنوز دنیای مدرن به آن دست پیدا نکرده است. طبیعت شگفت انگیز این کشور باعث شده تا تبدیل به مکانی برای کسب آرامش و دور از هیاهوی شهرهای بزرگ باشد. زمانی که با تور همراه می شوید به دیدن مناظر طبیعی و کوه های باشکوه قفقاز خواهید رفت. کوه هایی از دریای خزر تا دریای سیاه کشیده شده اند و در فرهنگ و زندگی مردم گرجستان نقش مهمی دارند. برای آنکه سفر خود را آغاز کنید، پیشنهاد می کنیم تور را به صورت هوایی و فصل های مشخصی انجام دهید. با ما همراه شوید تا در این باره بیشتر بدانید.

تور گرجستان هوایی

سفر با تور گرجستان هم به صورت زمینی و هم هوایی انجام می شود. بهترین حالت تور هوایی گرجستان است. شما در کمترین زمان، یعنی یک ساعت و سی دقیقه از فرودگاه امام در شهر تهران به فرودگاه تفلیس، پایتخت گرجستان خواهید رسید. در بخش های تورها می توانید برنامه ریزی های تور هوایی را مشاهده کنید. تور هوایی گرجستان به صورت: تور تفلیس، تور باتومی و تور ترکیبی باتومی- تفلیس انجام می شود.

مدارک لازم جهت سفر به گرجستان

مشاوران سیوان دشت در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد. امّا به طور کل مدارکی که جهت سفر به گرجستان نیاز خواهید داشت:

  • صفحه اول گذرنامه با 7 ماه اعتبار
  • بلیط رفت و برگشت گرجستان
  • رزرو هتل یا اقامتگاه
  • بیمه مسافرتی

تمامی موارد توسط تور پوشش داده خواهد شد. تنها لازم است اسکن صفحه اول گذرنامه خود را برای مشاوران ارسال نمایید. مراحل تهیه بلیط، رزرو هتل و بیمه مسافرتی توسط تور انجام می شود. تور گرجستان نیازی به ویزا ندارد. ایرانیان می توانند 45 روز بدون ویزا در گرجستان باشند.

نکات مهم پیش از آغاز تور گرجستان

تور هوایی گرجستان در فصل های مختلفی انجام می شود. پیش از سفر بهتر است آب و هوای منطقه را بررسی کنید، برای مثال شاید با هوای سرد سازگار نباشید، پس شاید لازم باشد لباس های گرمی را به همراه داشته باشید.

  • تورهای لحظه آخری تفلیس یا باتومی بسیار ارزان تر هستند.
  • هتل مد نظر برای اقامت خود را انتخاب کرده و به مشاوران تور بگویید.
  • کلاس پرواز انتخابی شما در هزینه بلیط تاثیر دارد، پس آن را به درستی انتخاب کنید.
  • اگر از داروی خاصی استفاده می کنید، حتما پیش از سفر از پزشک نسخه آن را تهیه کرده و با تور در میان بگذارید.
  • مقدار بار مجاز و وسایلی که نباید در پرواز همراه داشته باشید را بررسی کنید.

تور گرجستان چگونه برگزار می شود

تور هوایی گرجستان همان طور که گفتیم به چند صورت انجام می شود. ابتدا می توانید بین سفر به تفلیس، باتومی یا حالت ترکیبی تفلیس- باتومی یکی را انتخاب نمایید. شرکت های هوایی قشم ایر، زاگرس، وارش و آسمان پروازهای ایران به گرجستان را پوشش می دهند. البته دقت داشته باشید اگر تنها بخواهید سفر به باتومی را انتخاب کنید، قشم ایر این مسیر را پوشش خواهد داد.

برنامه ریزی تور را در هنگام ثبت نام دریافت خواهید کرد. برنامه های سفر نسبت به طول مدت تور متفاوت است. در هر روز به طور مشخص از هتل با تور همراه می شوید تا به بازدید از مکان های تاریخی یا تفریحی شهر بروید. معمولا برنامه با گشت و پیاده روی و بازدید از مکان های تاریخی و مهم آغاز شده و سپس به یکی از نقاط استراحت یا تفریحی ختم می شود.

بهترین زمان برای سفر به گرجستان

ماه های تیر و مرداد ماه های اوج تعطیلات در گرجستان است. اقامتگاه های توریستی شلوغ می شود و درون شهر بسیار گرم خواهد بود. البته، در این زمان مناطق کوهستانی آب و هوای خوشی دارند. می توانید در کوه های قفقاز به پیاده روی بپردازید. برف مناطق کوهستانی از اواسط شهریور آغاز می شود. البته هنوز در این ماه هوا دلپذیر خواهد بود.

از آبان هوا رو به سردی می رود و در کوهستان به نقطه انجماد می رسد. کاهش دما تا اواسط فروردین ادامه می یابد. در طول فصل سرما، لژهای اسکی پر جنب و جوش می شود و جشن های عمومی زیادی برگزار خواهد شد.

هزینه سفر به گرجستان

سفر با تور گرجستان شامل هزینه بلیط و هتل می شود. زمان سفر شما یکی از عوامل تعیین کنده هزینه خواهد بود. اگر در اوج زمان گردشگری به این کشور سفر کنید، هزینه بیشتری باید بپردازید. در مقابل در ماه های بسیار گرم یا بسیار سرد که گردشگران کمتری حضور دارند، قیمت پرداختی کمتر می شود.

تعداد روزهایی که قصد اقامت و شرکت در تور را دارید نیز بر هزینه نهایی تاثیر گذار است. تور های تفلیس و باتومی به صورت 2، 4، 6 و 8 روزه برگزار می شوند. البته، اطلاعات دقیق تر از برنامه و طول مدت تور را می توانید در بخش ثبت نام مشاهده کنید.

انتخاب هتل های ارزان هزینه نهایی سفر شما را کاهش خواهد داد. هتل های لوکس و پنج ستاره به طبع گران تر هستند. در فصل های شلوغ سال انتخاب و رزرو هتل سخت تر می شود، در نتیجه قیمت ها افزایش پیدا می کنند. اگر می خواهید مقرون به صرفه سفر کنید، با تورهای لحظه آخر یا تورهای چارتری گرجستان همراه شوید.

بهترین هتل های گرجستان برای اقامت

در این بخش با توجه به نظرات گردشگران خارجی و داخلی بهترین هتل ها را برای شما گلچین کرده ایم. هر یک ویژگی و خدمات خاص خود را دارند و اتاق های مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهند.

هتل هالیدی این

از هتل های زیر مجموعه هالیدی این که در شهر تفلیس واقع شده است. هتل استخری در محوطه باز، مرکز ورزشی و رستوران های بسیار لوکس را دارد. اتاق های شامل حالت استاندارد، اتاق های گروهی و سوئیت می شود. گزینه های زیادی برای انتخاب غذا در این هتل خواهید داشت. بوفه صبحانه، ناهار و شام را در رستوران Adjara امتحان کنید و برای طرف شیرینی و نوشیدنی به Biscuit  سری بزنید.

هتل رومزه تفلیس

از هتل های 4 ستاره بسیار محبوب که بسیار مدرن و مجلل است. شامل تراس، کتابخانه و رستوران در باغ می شود. کارمندان خوش برخورد، اتاق های راحت و غذای خوشمزه از ویژگی هایی هستند که گردشگران متعددی به آن اشاره داشته اند. از نظر دسترسی به مترو Rustaveli نزدیک است و تئاتر باله و اپرا در نزدیکی این هتل واقع شده.

هتل بریتیش هاوس

هتل پنج ستاره و محبوب که در بخش شهر قدیمی تفلیس قرار گرفته است. حدود 250 متر با بلوار روستاولی و سالن بزرگ کنسرت فاصله دارد. به سبک کلاسیک ساخته شده و شامل یک لابی و باغ داخلی می شود. تنها 25 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و امکانات بسیاری را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع هستند و فضای داخلی رنگ های چوبی و آجری دارند تا فضایی گرم و راحت را ایجاد کنند. پیشنهاد ما آن است که صبحانه سنتی این هتل را از دست ندهید.  

هتل ریور ساید

هتلی زیبا با سبک و معماری گرجستانی که در نزدیکی رودخانه متکواری ساخته شده است. هتل چهار ستاره ای که گردشگران نظر مثبتی درباره آن ثبت کرده اند. این هتل نیز در بخش شهر قدیمی تفلیس قرار دارد و اتاق ها با بالکن های فرانسوی خود شما به دیدن رودخانه دعوت می کنند. با اقامت در این هتل به موزه ملی گرجستان، خانه اپرا و تئاتر ملی دسترسی آسانی خواهید داشت. رستوران زیبای پشت بام هتل را فراموش نکنید و در هنگام صرف شام از نمای زیبای شهر دیدن کنید.

امیدواریم با انتخاب سفر با تور گرجستان، لحظه های خوشی را برای خود ثبت کنید. گرجستان کشوری زیبا و تاریخی است که گردش در آن برای ایرانیان هزینه نسبتا کمتری نسبت به دیگر کشورها را به همراه دارد. علاوه بر آن با سفر به کشور می توانید از بازار بخش اروپایی آن دیدن کنید. اقامت و خرید در این کشور زمانی که با تورلیدر همراه شوید، آسان خواهد بود.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW