تور تهران به استانبول

گردشگری امیری 07 شهریور ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 17 دقیقه

شهر استانبول یکی از متنوع ترین، خارق العاده ترین و پر جنب و جوش ترین شهرهای جهان است و همیشه دلیلی برای سفر در هر زمان از سال به این شهر، پیدا خواهید کرد. از معدود شهرهای جهان که تجربه ای متفاوت و لذت بخش را به گردشگران ارائه می دهد. موقعیت جغرافیایی و همچنین تاریخ غنی آن گردشگران را از آسیا و اروپا به خود جذب کرده است. دلایل زیادی برای انجام تور تهران به استانبول وجود دارد.

شما می توانید تور استانبول را با کمترین دردسر انجام دهید. برنامه ریزی سفر، خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، تور لیدر، ترانسفر فرودگاهی و البته، بیمه مسافرتی از خدماتی هستند که تور در اختیار شما قرار خواهد داد. در زمان خرید تور بهتر است آب و هوای منطقه را بررسی کنید و پیش از ثبت نام مدت زمان سفر و هتل محل اقامت خود را انتخاب کنید. برای راحتی شما و داشتن انتخابی آسان تر، برای انجام تور تهران به استانبول، نکاتی را آماده کرده ایم.

ویژگی‌های شهر استانبول

استانبول شهری بزرگ و تاریخی است که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. این شهر بندر اصلی ترکیه است و جمعیت بیش از 15 میلیون نفر دارد. این بندر بزرگ هر ساله میزبان کشتی های تفریحی و تجاری است. ساحل زیبای آن همیشه فعال است و می توانید در میان فضای شگفت انگیز بندر، ساحل و کشتی های زیبا غوطه ور شوید. استانبول پایتخت امپراتوری‌های بیزانس و عثمانی بوده و نام‌های مختلفی مانند بیزانس، قسطنطنیه و استامبول داشته است. این شهر در مسیر تنگه بسفر قرار گرفته و پلی است بین فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف. استانبول دارای آثار باستانی، معماری زیبا، موزه‌ها، بازارها، پارک‌ها و رستوران‌های متنوع و خوشمزه است. این شهر یکی از مقاصد گردشگری محبوب جهان است که هر سال میلیون‌ها نفر را به خود جذب می‌کند. استانبول شهری است که همواره زنده و پویاست و هر لحظه چیز جدیدی را به شما نشان می‌دهد.

قیمت تور استانبول

از مسائلی که ذهن گردشگران را درگیر می کند «قیمت تور تهران به استانبول» است. هزینه های سفر شامل بخش های مختلفی می شود. در ابتدا شما باید مشخص کنید که به چه مدت و در چه هتل قصد اقامت دارید. طول مدت تور می تواند بین 2 تا 8 روز باشد. البته تورهای 2 روزه تنها به صورت تور هوایی به استانبول برگزار می شوند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران ما در تماس باشید.

پس از انتخاب طول مدت، باید هتل مد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه به برخی از بهترین هتل های موجود در استانبول اشاره ای خواهیم داشت. امّا مسئله مهم، انتخاب زمان سفر است. به طبع انتخاب زمانی شلوغ که گردشگران بسیاری به سمت استانبول حرکت می کنند، هزینه را افزایش می دهد. شلوغی باعث می شود تا هتل ها فضای کافی نداشته باشند و هزینه ها افزایش یابد. همچنین، در چنین زمانی به دلیل بالا بودن جمعیت ممکن است نتوانید از تمامی جاذبه های تاریخی و مراکز خرید دیدن کنید.

پس از آن انتخاب شیوه سفر است. سفرهای زمینی هزینه کمتری دارند امّا مدت طولانی تری در راه خواهید بود. در مسیر زمینی ابتدا باید خود را به یکی از بنادر ترکیه برسانید و از آنجا با کشتی به استانبول بروید. مسیر هوایی هزینه بیشتری خواهد داشت امّا در مدتی کوتاه تر به مقصد خواهید رسید. با انتخاب تورهای لحظه آخری و تور چارتری استانبول، صرفه جویی کنید.

رزرو تور استانبول

برای ثبت نام در تور تهران به استانبول تنها لازم است با مشاوران ما در تماس باشید. پیش از هر چیز پیشنهاد می کنیم آب و هوای شهر، هتل مد نظر و طول دوره اقامت خود را در نظر داشته باشید. بهتر است رزرو خود را از چند ماه قبل انجام دهید تا در فصل های پر بازدید و شلوغ هزینه ای کمتری پرداخت نمایید.

تور هوایی از تهران به استانبول

پروازها از فرودگاه بین المللی امام خمینی به فرودگاه استانبول انجام می شود.  پرواز مستقیم از تهران به استانبول حدودا 7 ساعت طول می کشد. شرکت های هوایی مختلفی این پرواز را پوشش می دهند،  ترکیش ایرلاینز تنها شرکت هوایی خارجی است که پرواز مستقیم دارد. این شرکت هر روز 4 تا 5 بار از تهران به استانبول پرواز دارد. شرکت های ایران ایر تور و ایران ایر از شرکت های داخلی هستند که پروازهای مستقیم به ترکیه را پوشش می دهند.

با انتخاب تور هوایی تهران به استانبول سریع تر به مقصد خواهید رسید. در حالی که با اتوبوس یا ماشین باید چند روز در راه باشید. راحتی پرواز را نیز در نظر بگیرید، چرا که دیگر در ترافیک، تصادفات یا مشکلات جاده ای نخواهید ماند. خدمات و کیفیت پرواز به ایرلاینی که انتخاب خواهید کرد، وابسته است. البته بیشتر شرکت های هوایی خدمات مناسب و متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

هتل‌های استانبول

استانبول شهری با انواع هتل های لوکس، اقتصادی و تاریخی است. بهترین هتل ها و لوکس ترین آنها شامل موارد زیر می شوند:

  • هتل چهار فصل استانبول: این هتل 5 ستاره که در منطقه تاریخی سلطان احمد قرار دارد، شامل انواع امکانات رفاهی مثل استخر روباز، سونا، سالن ورزش و رستوران های لوکس می شود. جالب است بدانید هتل در بخشی از یک زندان قدیمی قرار گرفته و دکوراسیون آن با الهام از فرهنگ ترکی طراحی شده است.
  • هتل Witt  استانبول:  هتلی 4 ستاره در منطقه شیک چیحانگیر با اتاق های مدرن و فضایی باز است. این هتل چشم انداز زیبای بسفر را به نمایش می گذارد. خدمات زیادی ارائه می دهد و به مکان های دیدنی مانند تکسیم و گالاتا نزدیک بوده و دسترسی آسانی به ایستگاه مترو فراهم می کند.
  • هتل Niles  استانبول: این هتل 3 ستاره در منطقه سلطان احمد قرار دارد. هتلی مدرن با چشم انداز زیبا و خدمات مناسب است. از نکات مثبت درباره آن نزدیک بودن به بازار بزرگ است. شما تنها با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل به بازار بزرگ خواهید رسید.

بهترین زمان برای سفر به استانبول

برای انجام تور تهران به استانبول ابتدا باید برنامه تور را بررسی کنید. البته، این تور همیشه برگزار می شود امّا بهتر است از وضعیت پروازها مطمئن شوید. انتخاب بهترین زمان برای سفر به استانبول به شما وابسته است. اینکه چه هوایی را می پسندید یا دوست دارید از کنسرت یا موزه یخی استانبول دیدن کنید، همه این مسائل در انتخاب زمان سفر تاثیر گذار خواهند بود.

بهترین زمان از نظر آب و هوا در بهار یا پاییز خواهد بود. هوا معتدل است و می توانید به راحتی به بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی بروید. فصل زمستان به دلیل سردی هوا معمولا هزینه کمتری خواهد داشت. پروازها و هتل در این فصل تخفیف های ویژه ای را ارائه می دهند. امّا در طول هفته تعطیلات کریسمس ممکن است شهر شلوغ و هزینه ها تا حدی افزایش پیدا کند.

در نهایت فصل تابستان مخصوص افرادی است که می خواهند از فعالیت های ساحلی لذت ببرند. تور تهران به استانبول شما را به این ساحل های زیبا خواهد برد تا خاطراتی فراموش نشدنی بسازید.

نکاتی مهم قبل از سفر به استانبول

  • استانبول شهری عمدتا مسلمان نشین است.
  • شهری شلوغ به شمار می رود برای همین برنامه سفر خود را با دقت انتخاب کنید.
  • تاریخ و فرهنگی غنی و متنوع دارد و با همراهی تور به مکان های تاریخی و دیدنی خواهید رفت.
  • فهرستی از غذاهایی که به آن علاقه دارید را فراهم کنید.
  • اگر به مواد غذایی خاصی حساسیت دارید حتما پیش از سفر با تور در میان بگذارید.

آدرس سفارت ایران در استانبول را همراه داشته باشید تا در صورت بروز مشکل به آن مراجعه کنید.

کنسولگری ایران در استانبول:

جاده آنکارا، خیابان جاغال اوغلو، شماره یک

----------------------------------------

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW