نکات مهم خرید در بلک فرایدی استانبول

گردشگری امیری 28 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 12 دقیقه
به اواخر سال میلادی که می رسیم، خرید برای کریسمس و سال نو آغاز می شود. بلک فرآیدی یا جمعه سیاه فرصتی است تا با هزینه کمتر خرید خود را انجام دهید. جمعه سیاه، روز بعد از روز شکرگزاری یا 29 نوامبر (8 آذر) رخ می دهد. در این روز معاملات باورنکردنی و خریدهای سنگینی انجام می شود. در ابتدا تنها در ایالات متحده انجام می شد ولی اکنون در سراسر جهان رخ می دهد. یکی از این کشورها که با تخفیف های بی نظیر همه را به خود جلب می کند، ترکیه است.

جمعه سیاه تعطیل رسمی نیست امّا همه برای خرید در این روز آماده می شوند. خرده فروشان تحفیف های شگفت انگیز را برای طیف گسترده ای محصولات ارائه خواهند داد. از لوازم الکترونیکی گرفته تا مد، لوازم خانگی و حتی اسباب بازی! مردم ساعات اولیه صبح بیرون مغازه ها صف می کشند و مشتاقانه منتظر باز شدن درها هستند. 

بلک فرایدی در شهر استانبول

شهر استانبول همواره پر جنب و جوش است، امّا با رسیدن جمعه سیاه این جنب و جوش بیشتر هم می شود. در این روز، خریداران به مناطق خرید محبوبی مانند خیابان استقلال و نیسانتاسی هجوم می آورد تا تخفیف های ویژه و باورنکردنی را ببینند و خرید خود را انجام دهد. از بوتیک های مد لوکس گرفته تا فروشگاه های لوازم الکترونیکی، برای هر سلیقه و نیازی چیزی پیدا می شود.

مراکز خرید این شهر نیز نقش بسزایی در جشن بلک فرایدی استانبول دارند. مراکز خریدی مانند مرکز زورلو و مرکز خرید آکاسیا رویدادها و برنامه های سرگرم کننده و جالبی را ترتیب می دهند و خاطره جذابی در حین خرید برای شما می سازند. از اجرای موسیقی زنده گرفته تا شوهای مد، در این مراکز خرید دیده می شوند.

تور استانبول بلک فرایدی

شهر هیجان انگیز استانبول را با تور منحصر به فرد جمعه سیاه، در کنار ما تجربه کنید. جمعه سیاهر که با نام «جمعه افسانه ای» نیز شناخته می شود، به مدت یک هفته ادامه دارد. اگر قصد یک خرید جذاب را دارید، بهترین زمان بلک فرایدی است! پیشنهاد ما آن است که حداقل دو هفته زودتر در تور ثبت نام کنید. چرا که هر چه روزها به بلک فرایدی نزدیک تر شوند، هزینه ها افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین، چون در این تاریخ فروش بلیت افزایش پیدا می کند، ممکن است نتوانید بلیت خود را تهیه کنید. در عین حال، هتل ها شلوغ تر خواهد بود و پیدا کردن هتلی با مناسب سخت تر خواهد شد. علاوه بر آن، روزهای اول مقدار تخفیف ها بیشتر هستند، پس اگر به قصد خرید می روید، حتما تاریخی زودتر از بلک فرایدی را انتخاب کنید.

با تور استانبول همراه شوید و ماجراجویی خود را با بازدید از بازار بزرگ جهانی آغاز کنید، بهشت خریداران با بیش از 4000 مغازه که همه چیز از فرش های سنتی ترکیه تا جواهرات نفیس در آن دیده می شود. از تخفیف های باورنکردنی جمعه سیاه استفاده کنید و حتی برای خرید سوغاتی و هدایا کمی هم چانه بزنید!

پیشنهاد می کنیم در طول خرید، از غذاهای خوشمزه ترکی غافل نشوید. با آنکه این تور به خاطر بلک فرایدی است امّا در میان مراکز خرید می توانید انواع شیرینی های سنتی و کباب های خوش طعم را نیز تهیه کنید. در انتها، پس از انجام یک خرید موفق به سمت تنگه بسفر رفته و در کنار مناظر زیبای آن چای یا قهوه ترکی اصیل بنوشید.

بهترین مراکز خرید استانبول در بلک فرایدی

چندی از بهترین مرازک خرید استانبول شامل Kanyon Mall, Badat Caddesi Mall, Metrocity Mall, Istinye Park, Zorlu Center,  و  Istanbul Cevahir Mall می شوند. هر یک از آنها برندهای خارجی و محلی محبوب را ارائه می دهند. همچنین دارای کافه، رستوران و گزینه های زیادی برای سرگرمی هستند.

مرکز خرید کانیون

یک مرکز با معماری جذاب و منحصر به فرد که در آن انواع برندهای محلی و بین المللی را می توانید پیدا کنید. در این مرکز سینما، مرکز تناسب اندام و محلی برای برگزاری کنسرت نیز وجود دارد. در این مرکز خرید برندهای مد پوشاک، لوازم اکترونیکی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی لوازم خانه و آشپزخانه به فروش می رسد.

ساعت کاری این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب است

آدرس: استانبول، منطقه شیشلی، محله اسنپته، خیابان Büyükdere Caddesi، شماره 185

مرکز خرید کویتی های استانبول

این مرکزخرید دارای فروشگاه اپل است که اولین فروشگاه در ترکیه و بزرگترین در اروپا به شمار می رود. در نزدیکی خیابان Bagdat قرار دارد و علاوه بر فروشگاه های متنوع و بوتیک های زیبا در فضای باز آن کافه و رستوران های فراوانی دیده می شود. دسترسی به آن با حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس راحت است .

ساعت کاری: هر روز 10 صبح تا 10 شب

آدرس: خیابان بغداد، شماره 345

مرکز خرید متروسیتی

این مرکز خرید در منطقه تجاری لونت قرار دارد و برندهای محبوب زیادی در آن دیده می شود. علاوه بر آن که در زمان تور استانبول بلک فرایدی به خرید مشغول هستید پیشنهاد می کنیم به سینما، بولینگ و بازی های تفریحی آن سری بزنید. فودکورت با غذاهای بسیار میزبان شما خواهد بود. این مرکز خرید نیز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و در خیابان Büyükdere Caddesi پلاک 171 واقع شده است.

پارک ایستینه

مرکز خرید ایستینه طراحی مجللی دارد که در فضاهای داخلی و خارجی آن به چشم می خورد. از برندهای گران قیمت گرفته تا مقرون به صرفه در این بازار دیده می شود. در این بازار انواع غذاهای ترکی و محلی سرو می شود و می توانید هنگام خرید از یک کباب ترکی خوش طعم لذت ببرید. مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب در خیابان İstinye Bayırı Caddesi پلاک 73 فعال است.

مرکز زورلو

ظاهر آن طراحی مدرن و زیبایی دارد و در عین آنکه یک مرکز خرید است، فرهنگ، هنر و سرگرمی در فضای داخلی آن ترکیب شده اند. برندهای منحصر به فردی را در این مرکز خرید می توانید پیدا کنید. در کنار آن پیشنهاد می کنیم به مرکز هنرهای نمایشی که میزبان نمایش ها و رویدادهای بسیاری هستند، سر بزنید. به هر حال، تور استانبول یک جنبه تفریحی و سرگرمی نیز باید داشته باشد.

آدرس: Levazım Mahallesi Koru Sokak No:2 Beşiktaş

مرکز خرید جواهر استانبول

این مرکز خرید ویژگی های زیادی دارد. مرکز خرید Cevahir از بزرگترین و محبوب ترین مراکز خرید استانبول است. انواع برندهای محلی و بین المللی، سینما و مرکز تفریحی شامل یک ترن هوایی و یک سالن بولینگ و سوپرمارکت در آن دیده می شوند. هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید. جالب است بدانید، مرکز خرید جواهر در زمان بلک فرایدی بر روی انواع اقلام و مارک های محبوب تا 70 درصد تخفیف می دهد.

آدرس: Büyükdere Caddesi No:22 Şişli

نکات مهم برای خرید در بلک فرایدی استانبول

قبل از شروع تور بلک فرایدی استانبول، باید به چند نکته مهم دقت کنید. در مرحله اول، مهم است که برنامه سفر خود را از قبل انجام دهید. رویدادهای محبوب خود را یادداشت کرده و زودتر در محل حاضر شوید تا از خیابان های شلوغ و صف های طولانی دور بمانید. علاوه بر اولویت بندی برای خرید، بودجه را نیز در نظر داشته باشید، زیرا معاملات جمعه سیاه می تواند وسوسه انگیز باشد! برای داشتن یک تور موفق و جذاب با ما همراه شوید و در میان خرید با غذاهای محلی و مکان های دیدنی شهر نیز آشنا شوید.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW