تور قشم تخفیف خورده

گردشگری امیری 24 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 12 دقیقه

جزیره زیبای قشم با طبیعت منحصر به فرد و زیباش، یکی از مکان های مهم گردشگری به شمار می رود. سفر به این جزیره تجربه ای خاطره انگیز و زیبا خواهد بود. از تخفیف های ویژه تور قشم استفاده نمایید تا با کمترین هزینه به این نقطه ی زیبا از کشورمان سفر کنید. این تخفیف را از دست ندهید چرا که بهترین فرصت برای تفریح با نازل ترین هزینه خواهد بود. به خصوص اگر به صورت گروهی با دوستان یا خانواده سفر می کنید، این تخفیف مخصوص شما خواهد بود.

تخفیف های ویژه تور قشم شما را به این جزیره زیبا خواهد برد. می توانید از تخفیف های گروهی استفاده کرده و از مکان های دیدنی و تفریحی جزیره را با هزینه ای بسیار کمتر بازدید کنید. با این تخفیف ویژه در برترین هتل های چهار و پنج ستاره قشم اقامت کرده و خاطرات به یادماندنی را برای خود و عزیزانتان ثبت نمایید.

نگران برنامه ریزی برای سفر و بازدید از قشم نباشید. زمانی که با تور قشم همراه شوید، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم صورت می گیرد تا شما سفری بی دغدغه را تجربه کنید. از تخفیف ها استفاده کرده و در ده مکان دیدنی قشم به تفریح و استراحت بپردازید. ما را همراهی کنید تا با ده مکان دیدنی جزیره قشم آشنا گردید.

دره ستارگان جزیره قشم

یکی از مناطق جذاب و دیدنی جزیره قشم. لازم نیست کیلومترها سفر کنید تا طبیعت بی نظیر کره خاکی زمین را مشاهده نمایید. دره ستارگان یکی از عجایبی است که در کشور ما واقع شده است. مکانی اسرارآمیز که شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. سخنان بومیان درباره این محل را بشنوید و جذب داستان های زیبا درباره دره ستارگان گردید. این منطقه که با نام استاله کفته هم ششناخته می شود در جنوب شرقی جزیره واقع شده است. تور به سوی روستای برکه خلف حرکت خواهد کرد و پس از آن به این دره خواهید رسید. بومیان بیان می کنند که در اثر سقوط یک ستاره این دره شکل گرفته است و برخی زمین شناسان گفته اند که این دره به دلیل فرسایش ایجاد شده است. در هر صورت، چیزی از زیبایی و ابهت آن کم نخواهد کرد.

تنگه چاهکوه با تور قشم

این تنگه آرامش بخش با سنگ های صاف و صیقلی خود شما را مجذوب قدرت طبیعت می کند. در تور قشم پس از حرکت به روستای چاهوی شرقی، به سمت این تنگه خواهید کرد. ارتفاع برخی از صخره ها و دیوارهای این تنگه به 100 متر می رسد. حرکت حفره ها و خطوط سنگ ها منظره ای شگفت انگیز ایجاد کرده است.

جزیره ناز در آب های نیلگون

در ساحل شرقی جزیره قشم، جزیره ای دوست داشتنی قرار گرفته است. این جزیره از عجایب هفتگانه قشم و بخشی از ژئو پارک جهانی به شمار می رود. با جزر و مد آب باریکه ای جزیره ناز را به ساحل قشم متصل می کند. محیطی زیبا و آرام که برای دوری از استرس و شلوغی شهر بهترین گزینه خواهد بود. می توانید در این جزیره به تماشای غروب آفتاب در میان آب های نیلگون، بنشینید. در اطراف جزیره تفریحاتی مانند اسب سواری، چتر بازی، قایق سواری و باد سواری نیز فراهم گردیده تا به تفریح بپردازید.

جنگل حرا

طلای سبز قشم! مکانی منحصر به فرد و بی نظیر که شهرت جهانی پیدا کرده است. بخشی از میراث طبیعی ایران که از عجایب هفت گانه قشم نیز به شمار می رود. درختانی بلند بالا را خواهید دید که در اعماق آب فرو رفته است. با هر جزر و مد خواهید دید که چطور قامت درختان از آب بیرون می آید. به دلیل آب و هوای استوایی رشد آنها از هر منطقه ای بیشتر بوده است.

زیستگاه پرندگان، دوزیستان و آبزیان مختلفی به شما می رود، به خصوص خرچنگ ها، میگوها، لاک پشت های دریایی و دلفین ها! اگر به دیدن هر یکی از آنها علاقمند هستید، تخفیف های تور قشم را از دست ندهید.

غار نمکدان قشم

غاری که عمر آن به 570 سال می رسد. طول آن بیش از شش هزار متر اعلام شده است. در هنگام ورود به غار، گنبد نمکی به شما خوش آمد می گوید. با گشتی در غار با دالان ها، تالارها، استالاکتیت های بلورین نمکی و قندیل ها رو به رو خواهید شد. با عبور جریان آب نمک در این مسیر، تلالو آب حالتی زیبا بر قندیل های نمکی ایجاد می کند.

بازدید از جزیره هنگام قشم

با تور قشم همراه گردید تا به زادگاه کروکودیل های ایران برویم. جزیره هنگام در جنوب شرقی قشم قرار گرفته است. مساحت جزیره در حدود 34 کیلومتر مربع است. سواحل شنی و صخره ای آن محیطی مناسب و زیبا برای لذت بردن از آب های مواج خواهد بود. در شب فیتوپلانکتون های دریایی ساحل را درخشان خواهند کرد. اگر عاشق عکاسی هستید، این محیط زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم.

قلعه پرتغالی های قشم

در سال 1507، مناطقی از جمله قشم توسط یک دریانور پرتغالی تصرف شد. قصد از این تصرف ایجاد راه بازرگانی بین هند و اروپا بود. اگر به تاریخ علاقمند هستید، بازدید از این قلعه که با سنگ های آهکی و گچی و ملاط ساروج محلی ساخته شده است، فرصتی بی نظیر خواهد بود. قلعه شامل بخش های مختلفی است و به عنوان محلی نظامی و دفاعی کاربرد داشته.

دشت بوخو

منطقه ای سرسبز در کوهپایه کوه بوخو که محلی برای ملاقات با آهوها و روباه ها خواهد بود. عسل طبیعی این منطقه بسیار معروف است. اگر با تور قشم همراه گردید، از این منطقه بازدید خواهید نمود. این منطقه در نزدیکی بندر دولاب واقع شده و بهترین زمان بازدید و گردش در آن پاییز است.

قلعه نادری جزیره قشم

قلعه ای ایرانی که قدمت آن به 250 سال قبل باز می گردد. یکی از مکان های تاریخی که در تور قشم باید به آن سر بزنید. با نام قلعه لافت نیز شناخته می شود و در روستای لافت رو به روی مسجد جامع واقع شده است. قلعه حالتی مربعی داشته و چند برج دیدبانی در گوشه های آن دیده می شود. این قلعه به دستور لطیف خان، امیرالبحر نادرشاه ساخته اند تا از تنگه خوران محافظت کنند.

غار خربس

قدمت این غار به دوران مادها می رسد. در اطراف این غار می توانید تپه های مرجانی را مشاهده کنید. غار دارای اتاق ها، دهلیزها، تالارها و چشمه هایی است که توسط آب باران پر می شوند. غار خربس جزیره قشم در دوران ماد به عنوان محلی برای پرستشگاه الهه میترا و پیروان مهرپرستی استفاده می شده است. سپس در دوران زرتشتیان این مکان به عنوان استودان مورد استفاده قرار گرفت. این غار پناهگاه مردم در زمان حمله دزدان دریایی بوده و معماری عجیب و کنده کاری درون آن تاریخی از مردم کشورمان را به تصویر می کشد. این قلعه در نزدیک روستای رمچاه و روستای خربس واقع گردیده و تور با هماهنگی لازم شما را به بازدید از این منطقه خواهد برد.

امیدواریم از فرصت ها و تور قشم تخفیف خورده استفاده کرده و به این ده مکان شگفت انگیز و زیبا سفر کنید. مسیرهای بازدید و تمامی زمان ها برنامه ریزی خواهد شد. علاوه بر ده موردی که در اینجا معرفی کردیم، بخش های مختلف دیگری مانند مراکز تفریحی و خرید نیز در تور دیده شده اند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه تخفیف ها و مکان های بازدید و اقامت با مشاوران تور قشم در تماس باشید.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW