پکیج تور ارمنستان با ده ایرلاین برتر ارمنستان

گردشگری امیری 22 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 12 دقیقه

ارمنستان از کشورهای زیبای همسایه ما است که می توان از طریق هوایی در کمترین زمان به پایتخت آن رسید. شرکت های هوایی مختلفی این مسیر را پوشش می دهند. هر چند برخی از آنها داخلی و برخی دیگر خارجی هستند. برترین شرکت های هواپیمایی که می توانید برای انجام پکیج تور ارمنستان انتخاب نمایید را در اینجا گردآوری کرده ایم. پیشنهاد می کنیم، پیش از انتخاب حتما اطلاعات تور را به طور کامل از مشاوران دریافت نمایید.

پکیج تور جدید ارمنستان

در این پکیج بهترین شرکت هواپیمایی برای سفر آسان و راحت شما انتخاب خواهد شد. مراحل خرید بلیط رفت و برگشت، ترنسفر از فرودگاه به هتل مورد نظر شما و هماهنگی های لازم برای اقامت و بازگشت همگی توسط تور جدید ارمنستان انجام خواهد شد. برای سفر نیازی به ویزا نخواهید داشت امّا گذرنامه شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

هواپیمایی ایران ایرتور

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور از ایرلاین های برتر کشور است که مسیر تهران – ارمنستان را پوشش می دهد. اگر با تور ارمنستان همراه گردید، می توانید بلیط چارتری یا لحظه آخری این ایرلاین را بدست آورید. این شرکت که در سال 1351 راه اندازی شده، خطوط هوایی داخلی و خارجی را پوشش می دهد. فعالیت خود را با 12 فروند و 19 مسیر آغاز کرد امّا اکنون تحت نظارت بخش خصوصی با هشت فروند 24 مسیر پروازی را پوشش می دهد.

ناوگان ایران ایرتور شامل:

  • ایرباس A300
  • ایرباس A320
  • مک دانل داگلاس MD-82
  • مک دانل داگلاس MD-83

آرمنیا ایروویز

یکی از پروازهایی که به طور مشخص بین ایران و ارمنستان رفت و آمد دارد. می توانید تور ارمنستان را با این شرکت هواپیمایی که از سال 2019 فعال است انجام دهید. مرکز آن شهر ایروان و قطب این شرکت هواپیمایی فرودگاه بین المللی زوارتنوتس است. باید دقت کنید که پروازهای این ایرلاین به صورت فصلی انجام می شود و ممکن است در تمامی سال در دسترس نباشد. اگر برنامه ریزی دیگر نیز داشته باشد علاوه بر ایران، به روسیه، گرجستان، چین و آمریکای شمالی نیز پروازهای مستقیمی خواهد داشت.

ایر کمپانی آرمنیا

این شرکت هواپیمایی که در ایروان تاسیس شده است مسیرهای مختلفی را پوشش می دهد. یکی از این مسیرها تهران به ایروان است. ایر آرمنیا که از فرودگاه بین المللی زوراتنوتس پروازهای خود را انجام می دهد، دارای دو کلاس اکونومی و بیزینس است. در حالت اکونومی یک فضای نسبتا راحت را با دیگران شریک خواهید شد و تا 25 کیلوگرم اجازه حمل بار خواهید داشت. در بخش بیزینس فضای بیشتر و اختصاصی تری خواهید داشت. علاوه بر آن، یک بالشت و پتو نیز برای استراحت به شما ارائه می شود.

در پروازهای کوتاه با یک میان وعده از شما پذیرایی خواهند کرد. در پروازهایی بیش از یک ساعت زمان ببرد، وعده های غذایی گرم شامل انواع غذاهای ارمنی سرو می شود. می توانید از منو نیز انواع نوشیدنی را تهیه کنید. بلیط هواپیما چارتر ارزان و بلیط های لحظه آخری برای این ایرلاین موجود است و می توانید نرخ پروازی تور ارمنستان با این شرکت هوایی را از مشاوران ما دریافت کنید.

هواپیمایی آسمان

این شرکت ایرانی دو پایگاه فعال در شیراز و مشهد دارد. قطب های آن فرودگاه بین المللی مهرآباد، فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز و فرودگاه بین المللی شهد هاشمی نژاد مشهد است. در نتیجه برای انجام سفر خود به ایروان لازم نیست حتما برای شروع حرکت به تهران سفر کنید، می توانید سفر خود را از مشهد یا شیراز نیز آغاز کنید. ناوگان این هواپیمایی شامل:

  • ایرباس ای 320
  • ایرباس ای 340
  • بوئینگ 737
  • ای تی آر 72

و فوکر 100 است. در ایرباس ای 320 و بوئینگ 737 دو حالت اکونومی و بیزینس موجود است و در ایرباس 340 علاوه بر دو حالت اکونوموی و تجاری، صندلی های درجه یک نیز قرار دارند. هر چند صندلی های درجه یک هزینه بیشتر خواهند داشت و اگر قصد سفر به ارمنستان با کمترین هزینه را دارید، حالت اکونومی را به شما پیشنهاد می کنیم.

شرکت هواپیمایی ماهان

ماهان اولین شرکت هوایی خصوصی در ایران بود. فعالیتش را از سال 1371 آغاز کرد و اکنون پروازهای داخلی و بین المللی را پوشش می دهد. در آن زمان فعالیت خود را با دو فروند هواپیمای توپولوف شروع کرد و اکنون ناوگان ماهان شامل:

  • بوئینگ 747-300
  • بوئینگ 747-400
  • ایرباس 600-300
  • ایرباس 310-300
  • ایرباس 300-340
  • ایرباس 340-600

می شود که در جهت پروازهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع پروازهای چارتری و تور لحظه آخر ارمنستان با همکاری شرکت ماهان امکان پذیر شده است. پروازهای این مجموعه از فرودگاه بین المللی کرمان، فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرودگاه بین المللی مهرآباد، فرودگاه بین المللی کیش، فرودگاه بین المللی دستغیب شیراز، فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز انجام می شود. در نتیجه برای انجام تور ارمنستان، با هماهنگی تور می توانید از هر یک از شهرهای گفته شده پرواز خود به سمت ایروان را انجام دهید.

قطر ایرویز

یکی از ایرلاین هایی که از تهران به ایروان خوهند رساند. شرکتی که از 2013 عضو اتحادیه وان ورلد است و به 150 مقصد در دنیا پرواز مستقیم دارد. قطب آن فرودگاه بین المللی حمد است. دارای 220 فروند هواپیمای جت مسافربری بوده که هر یک شامل کلاس های اقتصادی، تجاری و درجه یک می شوند. در کلاس اقتصادی فضای کافی برای استراحت و مشاهده فیلم از طریق صفحه نمایش 34 اینچی خواهید داشت. هر چند، پرواز تور ارمنستان از تهران به ایروان تنها یک ساعت و سی دقیقه زمان می برد و شاید وقت کافی برای تماشای فیلم نباشد. در این پرواز کوتاه همچنین می توانید با هزینه بیشتر کلاس تجاری یا درجه یک را امتحان کنید.

الامارات

یکی از قدیمی ترین و فعال ترین ایرلاین های منطقه خاورمیانه که شما را به ایروان خواهد رساند. شرکت هواپیمایی امارات از 1985 در دبی فعالیت خود را شروع کرد و اکنون دارای 300 هواپیمای فعال است که به بیش از 200 نقطه جهان پرواز می کنند. در سال 2013 نیز با توجه به کیفیت خدمات و پروازهایش، به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی جهان انتخاب شد. در حال حاضر برخی ناوگان های فعال این شرکت شامل ایرباس ای 800-380 ، بوئینگ 200-777 ال آر، بوئینگ 777- 300 ای آر و بوئینگ 777 ایکس می شود.

فلای دبی

این شرکت هواپیمایی که قطب آن در دبی قرار گرفته است، در سال 2008 تاسیس شد و دارای 48 فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ است. در روز به 94 فرودگاه پرواز مستقیم دارد. یکی از شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت در منطقه به شمار می رود که مسیر تهران به ایروان را نیز پوشش می دهد. ناوگان هوایی آن شامل بوئینگ 737-800، بوئینگ 737 مکس 8، بوئینگ 737 مکس 9 و بوئینگ 737 مکس 10 می شود.

آسترین ایرلاین

یک ایرلاین اتریششی که مسیر تور ارمنستان را نیز پوشش می دهد. علاوه بر آن به صورت هفتگی پرواز وین به تهران، اصفهان و شیراز به صورت رفت و برگشت توسط این ایرلاین انجام ی شود. ممکن است در تمامی طول سال مسیر تهران به ارمنستان را پوشش ندهد و باید پیش از انتخاب این شرکت هواپیمایی با تور هماهنگی های لازم را انجام دهید.

ایرعربیا

یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی در خاورمیانه که ارزان قیمت است. 51 مقصد را پوشش می دهد و قطب آن در فرودگاه بین المللی شارجه واقع شده است. بهتر است برای انتخاب این ایرلاین، از مشاوران تور اطلاعات بیشتری دریافت کنید چرا که در تمامی طول سال مسیر تهران به ایروان را پوشش نمی دهد. همچنین، ممکن است تورهای چارتری و لحظه آخری ارمنستان در آن فعال نباشند.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW