تور تفلیس لحظه آخری با 10 جاذبه گردشگری

گردشگری امیری 21 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 12 دقیقه

با تورهای لحظه آخری همراه گردید تا سفری کم هزینه و دیدنی را تجربه کنید. تورهای لحظه آخری تفلیس با هزینه های کمتر شما را به این شهر تاریخی و زیبا خواهند برد. به طور معمول، تور لحظه آخر با فاصله یک تا دو روز مانده به اتمام ثبت نام شکل می گیرند. به این ترتیب، شما سریع تر سفرتان را آغاز خواهید کرد. از آنجایی که هدف از انجام تور لحظه آخر، تکمیل ظرفیت است، هزینه های تور بین 10 تا 50 درصد کاهش پیدا می کند.

 اگر قصد دارید تا سفری کم هزینه و ارزان داشته باشید، این نوع تورها را به شما پیشنهاد می کنیم. هماهنگی های لازم برای سفر شما به تفلیس و دیدن جاذبه های گردشگری انجام خواهد شد. تنها لازم است نسبت به دریافت مشاوره و خرید تور اقدام نمایید. در ادامه به ده جاذبه گردشگری تفلیس اشاره ای خواهیم داشت تا با ویژگی های این تور لحظه آخری به تفلیس بیشتر آشنا گردید.

 

قلعه ناریکالا

قدمت ناریکالا به قرن چهارم بازمی گردد، زمانی که یک ارگ ایرانی بود. بیشتر دیوارها در قرن هشتم توسط امیران عرب ساخته شد تا کاخی در داخل این قلعه ایجاد گردد. متعاقبا گرجی ها، ترک ها و پارس ها ناریکالا را تصرف کرده و نسبت به بازسازی آن کوشا بودند. امّا در سال 1827 با انفجار مهیب مهمات روسی که در این قلعه ذخیره شده بود، همه چیز ویران گردید. امروزه ویرانه های زیبا از آن باقی مانده و البته دیوارهایی تاریخی و دست نخورده زیادی در آن هنوز پا برجا است.

کلیسای سنت نیکلاس، در داخل قلعه در دهه 1990 بازسازی شد. در تور لحظه آخری تفلیس، با تلکه کابین از پارک رایک به این قلعه زیبا خواهید رفت. البته از پلکان های خیابان بتلمی نیز راهی برای رسیدن به قلعه وجود دارد. مناظر شهر تفلیس، پایتخت گرجستان از بالای قلعه فوق العاده هستند.

گالری ملی گرجستان در تفلیس

آنچه که بیشتر گردشگران با به خود جلب می کند، بوم های نقاشی زیبا و معروف هستند. علاقمندان به نقاشی می توانند بوم های زیبای معروف ترین نقاش گرجستانی پیروسمانی را در این موزه مشاهده کنند. بوم هایی که از جشن ها، طبیعت و زندگی روستایی پر شده اند. آثاری از دیگر هنرمندان برجسته گرجستانی قرن بیستم، لادو گودیاشویلی و دیوید کاکابادزه نیز وجود دارد.

شهر قدیمی تفلیس

تور تفلیس شما را به شهر قدیمی خواهد برد. شهری با خیابان های پیچ در پیچ باریک، خانه های بالکن دار، میدان های سر سبز، فروشگاه های کوچک، کافی شاپ های زیبا و رستوران های افسانه ای. تفلیس بخشی از جاده ابریشم قدیمی بوده است. شهری گسترده که 1.1 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. بیشتر بازدیدکنندگان جذب این شهر قدیمی می شوند. در بخش گردش شهری تور به بخش های مختلف آن سر خواهید زد. تورلیدر علاوه بر راهنمایی های لازم، در خرید و صحبت با افراد محلی به شما کمک خواهد کرد.

سوارکاری در تفلیس

می توانید اطراف شهر و مناطق طبیعی آن را سوار بر اسب مشاهده کنید. امکان سوارکاری تنها در صورت هماهنگی های لازم و نظر مثبت گروه انجام می پذیرد. این تور کوتاه شما را از میان کوه ها و دشت ها خواهد برد و نمایی از شهر را به نمایش خواهد گذاشت. آموزش های لازم جهت سوارکاری انجام می شود تا بهترین تجربه را داشته باشید.

کلیسای جامع تسمندا سامبا

یکی از معماری های زیبای شهر که پس از شوروی در تپه الیا بالای اولاباری ساخته شد. در ساخت آن معماری سنتی گرجستان استفاده شده است. این بنای 84 متری با بتون، آجر، گرانیت و مرمر ساخته شده و در بخش گنبد مرکزی آن طلاکوبی هایی دیده می شود. در حالی که از دور ساده به نظر می رسد امّا دارای نگاره های بسیار مهمی از نمادهای گرجستان است.

عرض کلیسای جامع پنج راهرو است، امّا تاکید معماران بر حالت عمودی و ارتفاع آن بوده است. گنبد بزرگ فضای مرکزی را روشن می کند و داستان های زیادی درباره ساخت آن بیان می شود. اگر می خواهید درباره آن بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم با افراد محلی خونگرم گپی بزنید. هر چند که بسیاری از گرجستانی ها به زبان انگلیسی مسلط نیستند و بهتر است با همراهی تورلیدر به داستان آنها گوش دهید.

باغ های گیاه شناسی

باغ های پر درخت و آبشار های زیبا باعث آرامش می شوند. اگر می خواهید خستگی کارهای روزمره را از خود دور کنید، تور تفلیس شما را به باغ های گیاه شناسی خواهد برد. باغ کیلومترها در دره پشت صخره های قلعه ناریکالا قرار گرفته است. در سال 1845 باغ سلطنتی افتتاح شد که رودخانه ای در میان آن قرار داشت. اکنون این باغ برای بازدید عموم باز است و کمک می کند تا با گونه های گیاهی موجود آشنا شوند.

سالن کنسرت و مرکز نمایشگاه تفلیس

دو سازه فلزی لوله ای شکل بزرگ در انتهای شمالی پارک رایک به عنوان یک سالن کنسرت و نمایشگاه واقع شده اند. مرکز نمایشگاهی به سفارش معماری ایتالیای ماسیمیلیانو فوکساس ساخته شد.پس از اینکه میخائیل ساکاشویلی قدرت را از دست داد، بودجه به پایان رسید و پروژه ناتمام ماند. هرچند که گروه تکنو کلوب معروف Bassiani موفق شد اولین کنسرت خود را در سال 2013 در اینجا برگزار کند.

موزه تاریخ تفلیس

موزه در بنای یک کارونسرای قدیمی قرار گرفته است. در لحظه آخری تفلیس به این جاذبه گردشگری سری خواهید زد. لباس های محلی و مردم قرن نوزدهم، ماکت های واقعی از کارگاه های صنایع دستی دوره و یک رستوران کوچک در موزه قرار دارند. تورلیدر شما را در بازدید از این موزه راهنمایی و همراهی خواهد کرد.

پل صلح

پل صلح، یک پل عابر پیاده شیشه ای و فولادی است که توسط معمار میشل د لوچی طراحی و در سال 2010 افتتاح شد. قطعا مشاهده شهر تفلیس و زیبایی ها طبیعت از بالای این پل چشم نواز خواهد بود. برای بازدید از این پل و سازه آوانگارد آن در تور تفلیس لحظه آخری ثبت نام کنید.

مسجد تاریخی تفلیس

پس از پیاده روی در باغ گیاه شناسی به مسجد تفبیس خواهید رسید. مسجدی که در پاکسازی های لاورنتی بریا در دهه 1930 جان سالم به در برد. این ساختمان با آجر قرمز رنگ خود در 1895 ساخته شد و مسلمانان شیعه و سنی در اینجا با هم نماز می خوانند. فضای داخلی کاملا نقاشی شده است. بازدید از این مسجد به بخشی از تاریخ گرجستان اشاره خواهد داشت. برای آشنای بهتر با گرجستان و فرهنگ آنها بازدید از این بنای تاریخی پیشنهاد می کنیم.

تورهای لحظه آخری تفلیس با کمترین هزینه شما را به بازدید از این ده جاذبه گردشگری خواهند برد. خرید بلیط، هماهنگی با ایرلاین، رزرو هتل و گردشگری در شهر همگی توسط تور انجام خواهند شد تا سفری بی دردسر و پر هیجان را تجربه نمایید.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW