انواع تور قشم زمینی

گردشگری امیری 15 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 12 دقیقه

این روزها وقتی برای سفر برنامه ریزی می کنیم، روند خود را با دیدن پروازها و سفرهای هوایی شروع می نماییم. با این حال، بسیاری از مسافران با تجربه بر این باورند که افراد هنگام سوار شدن به یک پرواز، ماجراجویی را از دست می دهند. تور قشم می تواند یک ماجراجویی جدید برای شما باشد. البته، تا چند دهه پیش، سفر با هواپیما یک نوع ماجراجویی جدید محسوب می شد. امّا این روزها که همه با آن دسترسی دارند، سفر زمینی ویژگی های منحصر به فرد تری را به نمایش می گذارد.

در این مقاله قصد داریم تا به انواع تور قشم زمینی بپردازیم. تورهای کمک می کنند تا برنامه ریزی بهتری برای سفر خود داشته باشید. همچنین، مکان های ویژه و محلی را می شناسند که تجربه سفر را بهبود می بخشد. هماهنگی های لازم توسط تور مسافرتی قشم باعث می شود تا راحت تر سفر خود را انجام دهید و نگران مسئله ای نباشید. در ابتدا اجازه دهید تا به این مسئله بپردازیم که چرا برخی سفر زمینی را ترجیح می دهند و چه ویژگی های مثبتی خواهد داشت.

ویژگی های تور زمینی به قشم

گاهی اوقات سفر با هواپیما گزینه مناسبی به نظر نمی رسد. دلیل آن می تواند دیر کردن پرواز یا حتی شخصی باشد. همه افراد با ارتفاع زیاد راحت نیستند و غلبه کردن بر آن می تواند سخت باشد. در نتیجه، سفر زمینی در این شرایط گزینه ای مطلوب تر است. با انجام تور زمینی قشم می توانید از مناظر مختلف کشور دیدن کنید و حتی زمانی که در خودرو هستید، از مناظر زیبا و متنوع لذت ببرید. معتقدیم که سفر زمینی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

مسیرهای خوش منظره

 وقتی با هواپیما سفر می کنید، نمی توانید مناظر و جاذبه هایی که در کشور وجود دارد را تماشا کنید. وقتی از پنجره هواپیما به بیرون نگاه کنید، تنها بستری بی پایان از ابرها و زمین دوردست را خواهید دید. سفر زمینی امکانات بیشتری دارد. می توانید مسیری خوش منظره را طی کرده و از زیبایی های طبیعت لذت ببرید و شهرهای مختلفی که از کنار شما عبور می کنند تماشا کنید. تور قشم هماهنگی های لازم را انجام می دهد تا در فواصل مناسب در شهرهای بین راهی استراحت کرده و با محیط های جدید آشنا شوید.

بهترین روش در سفر زمینی زمان است که رانندگی نمی کنید. به طبع همراه شدن با تورهای مسافرتی علاوه بر کاهش هزینه و برنامه ریزی منظم، باعث می شود تا از خستگی رانندگی دور بمانید. با این حال، شاید برخی بخواهند مسیر را خود رانندگی کرده و سپس در قشم با توری همراه شوند.

سرگرمی در راه سفر

 اگر با دوستان و آشنایان سفر می کنید، تور زمینی قشم یکی از بهترین ها خواهد بود. می توانید با دوستان خود صحبت کرده، بازی کنید یا حتی آواز بخوانید. این سفر بسیار سرگرم کننده تر خواهد بود و تبدیل به خاطره ای به یاد ماندنی می شود. در حالی که در پرواز این امکان وجود ندارد.

سفری آسان تر با استرس کمتر

 بدون شک، سفر روی زمین استرس بسیار کمتری نسبت به سفر با پرواز را دارد. شما مجبور نیستید با نوسان نرخ پرواز، صف های طولانی تحویل فرودگاه، گم شدن چمدان، رزرو بیش از حد، کنسی و غیره دست و پنجه نرم کنید. هر چند که در تورهای هوایی به قشم، تور وظیفه هماهنگی و بررسی تمام موارد را بر عهده دارد و شما را با هزینه ای کمتر به مقصد می رساند امّا گاهی هماهنگی با برخی ایرلاین ها سخت تر است. در حالی که تور قشم زمینی شامل این دردسرها نمی شود. البته اگر بخواهید با خودرو شخصی خود سفر کنید، شاید مشکلاتی پیش آید که از کنترل شما خارج باشند.

تور قشم زمینی با اتوبوس

در ابتدا باید به مسئله ای مهم اشاره کنیم. برای تور قشم، مسیر نهایی شما به طور زمینی، از هر نقطه تا بندرعباس انجام می شود. پس از آن به وسیله کشتی به قشم خواهید رفت. تمام هماهنگی های لازم جهت رسیدن به بندرعباس و سوار شدن بر کشتی و شروع گردشگری در قشم، توسط تور انجام خواهد شد.

امّا چرا سفر با اتوبوس را انتخاب کنیم؟ در ادامه به دلایل انجام تور قشم زمینی با اتوبوس خواهیم پرداخت.

بلیط ارزان اتوبوس

اگر چه امروزه می توانید بلیط های هواپیما را با قیمت بسیار پایین پیدا کنید، امّا واقعیت این است که بلیط های اتوبوس بیشتر فروخته می شوند و تعداد مسیرهای بیشتری برای انتخاب و حرکت وجود دارد. بلیط چارتری تور قشم یا تورهای لحظه آخری قشم قیمت بلیط را تا حد زیادی کاهش می دهند. حتی می توانید بلیط هایی با 50 درصد تخفیف پیدا کنید. همچنین، در تور قشم و انتخاب هتل تخفیف های منظمی برای کودکان، دانش آموزان و سالمندان وجود دارد. به جای سفر با ماشین شخصی (هزینه بنزین، عوارض و غیره) با انتخاب تور زمینی با اتوبوس در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید. این روش یکی از اقتصادی ترین گزینه برای شما است.

وجود پریز برق و وای فای

بسیاری از شرکت های اتوبوس رانی بالاخره متوجه شده اند که مسافران در سفرهای طولانی به چه چیزی نیاز دارند: یک پریز برق و اینترنت رایگان! این مزیتی است که در اتوبوس های برای شما فراهم می شود.

توقف ها و استراحت های گاه به گاه

اگر با قطار یا هواپیما سفر می کنید، مسافت طولانی می تواند دردسرساز باشد. به خصوص اگر فردی هستید که به هر دلیل نمی توانید برای مدت طولانی بنشینید. در هنگام تور قشم زمینی با اتوبوس استراحت های کوتاه یا طولانی (برای سفر ناهار) خواهید داشت. می توانید در این استراحت ها راه بروید، پاهای خود را دراز کنید و به آنها نرمش بدهید. همچنین، استفاده از سرویس های بهداشتی در مسیر بسیار راحت تر از توالت های کوچک هواپیما هستند.

برای انجام این تور و انتخاب مسیر و هتل، با مشاوران در تماس باشید. حتما پیش از تماس اطلاعات لازم از جمله محل اقامت و تعداد روزی که قصد دارید در قشم بمانید را در نظر داشته باشید.

تورهای قشم با قطار

تور قشم با قطار از شهرهای مختلفی انجام می شود. حتما پیش از سفر با مسیرهای موجود آشنا شوید. در صورت هر گونه سوال با مشاوران تور مسافرتی قشم در تماس باشید. همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، مسیر شما از هر کجای ایران که آغاز شود به بندرعباس می رسد. چرا که نزدیک ترین محل برای سفر با کشتی به قشم است. امّا چرا قطار را انتخاب کنیم؟

خرید بلیط ارزان قیمت با تور زمینی قشم امکان پذیر است. می توانید با هزینه ای کمتر سفری پر هیجان را تجربه کنید. امّا یکی از دلایل اصلی که مشتریان قطار را انتخاب می کنند راحتی و جادار بودن آن است. در قطار کمربند ایمنی وجود ندارد و می توانید بلند شوید، در کنار واگن ها قدم بزنید و اغلب در ایستگاه های مسیر برای قدم زدن پیاده شوید (هر چند این مورد را توصیه نمی کنیم و حتما با تورلیدر خود این مسئله را هماهنگ کنید). در برخی از قطارهای مجلل تر، ماشین های سالن، غذاخوری و  محیط های استراحت نیز وجود دارد.

از نور طبیعی روز که از طریق پنجره های بزرگ ساخته شده برای مشاهده مناظر در حال عبور است، لذت ببرید. اگر با کودکان سفر می کنید، فضا و راحتی قطار همیشه بهترین گزینه خواهد بود. سفر با ماشین شخصی می تواند استرس زا باشد، زیرا کنترل کودکان سخت تر می گردد.

وجود امکاناتی مانند اینترنت، شارژر و تخت برای استراحت نیز از ویژگی های مثبت سفر با قطار است. اگز نیازی به عجله ندارید، تور قشم را با قطار انجام دهید.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW