قیمت تور وان از 10 مبدا ایران

گردشگری امیری 11 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 12 دقیقه

اگر قصد سفر و تفریح دارید، شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا قیمت تور در هر شهر مختلف است؟ قیمت ها بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شوند. عواملی مانند مقصد سفر، وسیله حمل و نقر، زمان و تاریخ سفر، مدت زمان، نوع هتل و خدمات جانبی که تور در اختیار شما می گذارد، همگی بر قیمت نهایی تاثیر گذار خواهند بود. قیمت تور وان از 10 مبدا ایران را برای شما گردآوری کرده ایم. قیمت ها نسبت به عواملی که گفتیم متغییر هستند، امّا به طور کل تور مسافرتی وان از ارزان ترین تورهای خارجی است. اگر قصد دارید از روزمرگی فاصله بگیرید و تنوعی در زندگی ایجاد کنید، تور وان با کم ترین هزینه را پیشنهاد می کنیم. در ادامه قیمت این تور از مبداهای مختلف در ایران را بررسی خواهیم نمود.

تور وان از خوی

در بررسی قیمت تور وان از 10 مبدا ایران، خوی در اول فهرست ما قرار گرفته است. این تور به صورت زمینی انجام می گردد و به همین دلیل قیمت آن نسبت به گزینه های دیگر ارزان تر است. همچنین فاصله آن به وان ترکیه بسیار نزدیک و 169 کیلومتر است که در عرض دو تا سه ساعت به مقصد خواهید رسید.

قیمت تور وان از خوی در حدود دو میلیون تومان است. با این حال، به عوامل تاثیر گذار اشاره کردیم و در اینجا زمان سفر بیشترین تاثیر را بر قیمت می گذارد. از آنجایی که این منطقه کوهستانی است بهترین زمان سفر بهار و تابستان می تواند باشد. امّا اکثر افراد در این فصول سفر می کنند و در زمان پیک سفر قیمت ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. تورهای لحظه آخری وان این فرصت را برای شما فراهم می کنند تا با کمترین هزینه در زمان مناسب به این شهر سفر کنید.

تور وان از ارومیه

ارومیه نیز از شهرهایی است که می توانید به صورت زمینی به وان ترکیه سفر کنید. اگر با خودرو شخصی قصد سفر دارید از ارومیه تا وان حدود 4 ساعت زمان خواهد برد. امّا تورهای مسافرتی کمک می کنند تا از مناظر لذت ببرید و دیگر خستگی رانندگی را نخواهید داشت. تور از پایانه ارومیه تا هتل شما را خواهد رساند و روند اقامت هتل را نیز برایتان پیگیری خواهد کرد. قیمت تور وان از ارومیه از دو میلیون و سیصد هزار تومان آغاز می شود. دقت کنید، علاوه بر فصل و زمان سفر، هتلی که قصت اقامت در آن را دارید نیز در هزینه نهایی تاثیر خواهد گذاشت.

تور وان از تبریز

اگر اولین بار است که قصد دارید یک سفر خارجی را انجام دهید، تور وان یکی از کم هزینه ترین سفرهای تفریحی است. می توانید قیمت های هتل های پنج ستاره مانند هتل Doubletree By Hilton Van را در نظر نگیرید، چرا که اقامتگاه های تفریحی زیادی در وان ترکیه با هزینه های کمتر پذیرای شما هستند. بعلاوه، اگر با تور سفر کنید بیشتر زمان خود را مشغول تفریح و گردش در شهر خواهید بود. اگر به دنبال یک سفر کم هزینه هستید، هتل های سه ستاره وان هم قیمت مناسبی دارند و هم امکانات خوبی را در اختیار شما قرار خواهند داد. شما می توانید از هر شهر ایران به تبریز سفر کرده و از آنجا به طور زمینی به وان بروید.

سفر 330 کیلومتری از تبریز به وان ترکیه توسط اتوبوس های متعدد و مجهز انجام می شود. شروع قیمت تور وان از تبریز از سه میلیون و دویصد هزار تومان آغاز می گردد. توجه کنید قیمت هایی که اکنون در بررسی قیمت تور وان از 10 مبدا ایران مطرح می کنیم، در زمان نوشتن این مقاله این مقدار ارزیابی شده اند. حتما قبل از سفر قیمت تور مد نظر خود را بررسی و با متخصصان در تماس باشید.

تورهای مسافرتی از قزوین به وان

سفر از قزوین به وان ترکیه به چند روش امکان پذیر است. در حالت اول می توانید به صورت زمینی با خودرو شخصی یا اتوبوس به وان سفر کنید. فاصله زمینی 804 کیلومتر و در حدود 9 ساعت زمان خواهد برد. قیمت تور زمینی وان از قزوین با اتوبوس های مجهز از سه میلیون و سیصد هزار تومان آغاز می شود. پس از انتخاب هتل مد نظر، تور قیمت نهایی را به شما اعلام خواهد کرد. همچنین تعداد روزهایی که اقامت خواهید داشت نیز در این هزینه تاثیر گذار است.

می توانید با قطار نیز از قزوین به وان ترکیه سفر کنید. قیمت پایه آن معادل سه میلیون و هشتصد هزار تومان است که برای سه شب مشخص گردیده است.

تور از زنجان به وان

تور زمینی وان از زنجان با چهار روز اقامت از قیمت 3300000 تومان آغاز می شود. هزینه هتل های سه تا پنج ستاره پس از انتخاب شما توسط تور لحاظ خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، با مشاوران ما در تماس باشید. همچنین اگر قصد دارید تا از زنجان به وان ترکیه با قطار سفر کنید هزینه آن کمی افزایش می یابد. برای چهار روز اقامت و سفر با قطار از زنجان به وان قیمت تور از 3800000 تومان آغاز می شود. هر چند این قیمت برای فصل تابستان و تورهای عادی اعلام شده است و اگر می خواهید با تورهای لحظه آخری سفر کنید، بهتر است قیمت های به روز را از مشاوران ما بخواهید.

تور زمینی وان از کرج

تور وان از کرج هم به صورت زمینی، با اتوبوس های حرفه ای و مجهز صورت می گیرد و هم می توانید سفر با قطار را انتخاب کنید. قیمت تور وان از کرج برای چهار روز اقامت از سه میلیون تومان آغاز می گردد. در صورت سفر با قطار این هزینه در حدود هشتصد هزار تومان افزایش می یابد. فاصله تقریبی از کرج تا شهر وان 826 کیلومتر و در حدود 11 ساعت است.

قیمت تور وان از مشهد

سفر از مشهد به وان ترکیه به وسیله قطار و هواپیما امکان پذیر است. دقت کنید قیمت های اعلام شده برای زمان حال و برای چهار روز اقامت اعلام شده اند و اگر قصد اقامت طولانی تر داشته باشید باید با ارائه دهنده تور تماس بگیرید. قیمت تور وان از مشهد به وسیله قطار از چهار میلیون تومان آغاز می گردد. تور هوایی وان از مشهد در حدود هفت میلیون اعلام شده است.

قیمت تورهای تفریحی از تهران به وان

قیمت تور وان از تهران را می توانید در هنگام رزرو آنلاین دریافت کنید. برای سفر از تهران به وان ترکیه گزینه های مختلفی پیش روی خواهید داشت. کم هزینه ترین آنها سفر زمینی است امّا زمان بیشتر در سفر خواهید بود و امکان خستگی وجود خواهد داشت. تور هوایی وان از تهران قیمتی مناسب داشته و از 6 میلیون تومان آغاز می شود. سفر با قطار هزینه کمتری خواهد داشت و در حدود 20 تا 24 ساعت زمان می برد. امّا در انتخاب سفر با قطار دقت کنید چرا که ممکن است مسیر ریلی گاهی اوقات در دسترس نباشد.

سفر از مرز بازرگان به وان ترکیه

مرزهای مختلفی برای خروج از ایران و حرکت به سوی وان وجود دارد. یکی از این مرزهایی که در بررسی قیمت تور وان از 10 مبدا ایران، مرز بازرگان است. فاصله این مرز تا وان ترکیه 206 کیلومتر بوده و شما در حدود 2 تا 3 ساعت به شهر وان خواهید رسید. قیمت تور زمینی از این مرز را می توانید از مشاوران ما بخواهید.

گذرگاه مرزی رازی تا وان

مرز رازی از دیگر مسیرهای سفر زمینی به وان ترکیه است. هر چند بر خلاف مرز قبلی محدویت زمانی دارد. تور این زمان بندی را انجام می دهد تا شما به موقع از مرز عبور کرده و پس از حدود یک تا دو ساعت به شهر وان برسید. هزینه حرکت از این بخش مرزی را نیز با مشاوران هماهنگ نمایید.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW