جدیدترین تور وان از 2 تا 10 شب

گردشگری امیری 09 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 15 دقیقه

تورهای وان از جمله محبوب ترین گزینه های سفر برای مسافرانی است که به تجربه های منحصر به فرد و ماجراجویی در مناطق دور افتاده علاقمند هستند. اگر به دنبال جدیدترین تور وان هستید که بتوانید در ده شب آن را تجربه کنید، با ما همراه شوید. تورهای وان با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از بهترین خدمات، به شما فرصت می دهند تا به مناطق دیدنی و جذاب وان سفر کرده و لحظاتی دل انگیز و بی نظیر را تجربه کنید.

جذاب ترین تور وان با مناظر طبیعی خیر کننده

تور وان می تواند مدت زمان مختلفی داشته باشد. در جدید ترین تور گردشگری به این شهر می توانید بین 2 تا 10 شب را انتخاب کنید. این تور فرصتی، برای دیدن مناطق بکر و زیبای مانند قلعه و دریاچه وان فراهم آورده است تا با هزینه کم و کمترین دردسر از آن لذت ببرید. مکان های دیدنی که در تور وان از آن بازدید خواهید کرد شامل گزینه های زیر خواهد بود:

  • جزیره آختامار
  • دریاچه وان
  • آبشار مرادیه
  • قلعه وان
  • موزه وان
  • مسجید کایا چلبی
  • قلعه هوشاپ
  • قلعه چاووش تپه
  • خانه گربه های وان
  • مراکز خرید

تورهای کوتاه به وان

اگر فردی مشغول هستید یا نمی توانید مرخصی های طولانی مدت بگیرید، تور دو شب وان گزینه مناسب برای شما خواهد بود. می توانید با هزینه کمتر، در دو روز خستگی روزهای کار را به در کنید. نگرانی رانندگی و برنامه ریزی نباشید، هنگی توسط تور برنامه ریزی خواهد شد. تورهای مسافرتی وان در طی این دو روز شما را به بازدید از نقاط اصلی و جذاب وان خواهند برد. جدیدترین تور وان از 2 تا 10 شب برگزار می شود تا افراد مختلف بتوانند در آن شرکت کنند. شما در دو روز می توانید از مکان های زیر بازدید نمایید:

دریاچه وان:

بزرگترین دریاچه ترکیه و ذخیرگاه زیست کره یونسکو. به وسیله قایق می توانید به جزیره آختامار سفر کرده و از کلیسای جامع ارمنی صلیب مقدس، کلیسایی متعلق به قرن دهم با حکاکی ها و نقاشی های دیواری پیچیده، بازدید کنید.

قلعه وان:

قلعه ای است که اورارتوی ها در قرن نهم قبل از میلاد ساخته اند. می توانید در بقایای آن کاوش کرده و کتیبه های صخره ای را ببینید.

قلعه هوساپ:

یکی دیگر از قلعه های اورارتویی که بعدها توسط امپراتوری عثمانی مورد استفاده قرار گیفت. می توانید معماری، سیاه چال ها و گذرگاه های مخفی آن را بازدید و تحسین کنید.

موزه وان:

جایی که با تاریخ و فرهنگ وان بیشتر آشنا خواهید شد. آثاری از دوره های مختلف مانند سفال، سکه، جواهرات و اسلحه در این موزه گردآوری شده است.

خانه گربه وان:

گربه های سفید چشم رنگی بومی منطقه را ملاقات کنید. یکی از معروف ترین نقاطی که گردشگران خارجی را به خود جلب کرده است.

جدیدترین تور وان و اقامت در بهترین هتل ها

در تورهای مسافرتی به وان در بهترین هتل ها اقامت کنید. از هتل های سه ستاره تا پنج ستاره همگی در فهرستی انتخابی شما هستند. قیمت هر هتل و تعداد تخت در قیمت نهایی تور شما تاثیر می گذارد، امّا برای یک تور ده روزه لازم است محل استراحتی راحت برای خود فراهم کنید. بهترین هتل های موجود در شهر وان برای اقامت را گردآوری کرده ایم.

  • هتل رامادا بای ویندهام (Ramada by Wyndham) : هتل چهار ستاره با چشم انداز دریاچه وان.
  • هتل رویال پالاس (Royal Palas Hotel): یک هتل چهار ستاره مدرن در یکی از خیابان های اصلی وان واقع شده و دسترسی به مراکز تفریحی را آسان کرده است.
  • مای سوئیت اوتل (MY Suit Otel): یک هتل 4 ستاره کوچک با قیمتی مناسب. با اقامت در این هتل به تئاتر ایالتی وان، مسجد بزرگ، موزه وان و بازار پنیر فروشی دسترسی خواهید داشت.
  • هتل دابل تری بای هیلتون وان (DoubleTree by Hilton Hotel Van): یک هتل پنج ستاره شیک که در نزدیکی دریاچه وان واقع شده است. علاوه بر دریاچه، با اقامت در این هتل به قلعه وان و جزیره آختامار نیز دسترسی آسان تری خواهید داشت.
  • هتل توپراک (Toprak Hotel): یکی از گزینه های اقتصادی برای تورهای 2 تا 10 شبی به وان است. هتل توپراک سه ستاره در سال 2019 ساخته شده و نوساز به حساب می آید. در نزدیکی این هتل خیابان جمهوریت و پنجاه و سه رستوران معروف قرار گرفته است.

تور ده روزه به وان

جدیدترین تور وان از 2 تا 10 شب است. آیا برای ده روز اقامت در وان برنامه ریزی کرده اید؟ تور امکانات زیادی در اختیار شما قرار خواهد داد. می توانید به صورت گروهی به مکان های دیدی بروید. تور هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد تا سفری بی خطر و کم هزینه را تجربه کنید. در کنار آن در این ده روز از صبحانه های معروف وان لذت ببرید. ضیافتی از پنیرهای محلی، نان محلی، مربا، عسل، تخم مرغ و موارد دیگر که در هوای تازه کنار دریاچه لذتش دو چندان می شود.

علاوه بر بازدید از جزیره آکدامار، کلیسای وان، قلعه و موزه وان، تور شما را به بازارهای معروف خواهد برد. از جمله بازار پنیر که یکی از مکان های دیدنی شهر است. در ادامه به محبوب ترین مراکز خرید تور ده روزه وان اشاره ای خواهیم داشت.

مرکز خرید Van AVM:

مرکز خریدی چند طبقه ای که در بلوار جمهوریت قرار گرفته است. فروشگاه های متنوع از برندهای محبوب در آن واقع شده و در آن کنار فود کورت با غذاهای متنوع دیده می شود.

مرکز تجاری آیدین پریهان:

اگر به دنبال برندی خاص هستید، این مرکز خرید بهترین گزینه خواهد بود. می توانید از 7 صبح تا 10 شب به این مرکز که در محله باحچیوان قرار گرفته است، سری بزنید.

بازار روسی ها:

یکی از مراکز فرهنگی که روسیه و ترکیه ایجاد کرده اند تا کالاهای تولید روسیه در آن به فروش برسید.

بازار قدیم وان:

از مکان هایی که باید از آن دیدن کنید. چرا که علاوه بر صنایع دستی شهر، می توانید فرهنگ و آیین وان را در این بازار مشاهده کنید.

بازار لیمون وان:

یکی دیگر از بازارهای قدیمی وان که میان ایرانیان محبوبیت دارد. دسترسی به آن آسان و قیمت ها منصفانه و اقتصادی است.

بازار اروپایی وان:

از بازارهایی که جهت ارتباط فرهنگی با اروپا ایجاد شده است. بازاری نسبتا قدیمی که محبوبترین برندهای اروپایی را در آن پیدا خواهید کرد.

گردش در خیابان جمهوریت:

اگر در خیابان جمهوریت وان قدم بزنید، مراکز خرید متنوع قدیمی و جدیدی را خواهید دید. هم با فرهنگ مردم بیشتر آشنا خواهید شد و هم کالاهای مختلفی را پیدا خواهید نمود.

انتخاب طول اقامت در وان ترکیه

جدیدترین تور وان می تواند بین 2 تا 10 شب باشد. انتخاب با شما خواهد بود. برای برنامه ریزی بهتر، با مشاوران در تماس باشید. انتخاب زمان حرکت، بهترین مسیر، برنامه ریزی برای بازدید از مکان ها و اقامت در بهترین هتل ها همگی توسط تور انجام می شود. تنها لازم است آنچه از سفر خود می خواهید را با ما بیان کنید.

 اگر زمان کمی برای بازدید از مکان های مختلف دارید، به طبع تور جدید دو شب وان مناسب شما خواهد بود. تورهای متوسط شامل 4 و 5 روز می شوند و زمان کافی را برای بازدید و خرید برای شما فراهم خواهند کرد. دقت کنید، هزینه تور به نسبت طول اقامت، هتل انتخابی و روش سفر (زمینی یا هوایی) متغییر خواهد بود. برای دریافت قیمت نهایی با ما در تماس باشید. انتخاب تور 10 شب وان برای افرادی مناسب است که می خواهند از مکان های متنوع تری دیدن کنند و به مراکز محلی سری بزنند. اگر دوست دارید با وان بیشتر آشنا شوید، این تور مخصوص شما است.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW