همه چیز درباره آنتالیا

گردشگری امیری 09 تیر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 17 دقیقه

یکی از شهر های مهم و توریستی ترکیه است .این شهر از نظر جمعیت رده پنجم جهان رو به خود اختصاص داده است . این شهر از نظر جغرافیایی در منطقه دریا مدیترانه و در غرب ترکیه واقع شده است و از نظر آب و هوایی به سبب مجاورت با دریا ی مدیترانه ، مدیترانه ای بوده ، لذا در فصل تابستان گرم و خشک و در زمستان معتدل و بارانی است . میانگین دما در سال بی 28 تا 40 درجه سانتی گراد می باشد .

فرودگاه های شهر آنتالیا

در خود شهر آنتالیا یک فرودگاه وجود دارد ، ولی به دلایلی سیاسی از جانب ایران سفر به این شهر از فرودگاه های حومه انجام می شود . لذا با اجازه شما عزیزان و مسافران گرامی این فرودگاه ها را برسی داشته باشیم .

فرودگاه اسپارتا :

از نظر وسعت نسبت به فرودگاه اصلی آنتالیا کوچک تر است .این فرودگاه فاصله نسبتا زیادی ( 3 ساعت زمینی ) با خود فاصله دارد ، لذا پرواز هایی ایرانی که به در این فرودگاه فرود می آیند ، از نظر قیمتی به نسبت اقتصادی تر هستند .

پرواز و ایرلاین قشم ایر :

هواپیمایی قشم ایر از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه اسپارتا پرواز میکند و طول پرواز آن دو ساعت و نیم می باشد .هواپیما ایرباس ای 320 در این راستا پرواز سپری میکند . ساعت قرارداد پروازی قشم ایر رفت 23:00 و برگشت 3:00 بامداد می باشد . ساخت است هواپیما در سال 1984 آغاز و در سال 1987 به پرواز در آمد . از مشخصه های آن می توان به ظرفیت 180 نفر به طول 37 متر و با ارتفاع 11 متر نام برد .

 فرودگاه دنیزلی :

از این فرودگاه تا شهر آنتالیا صد و هشتاد و نه کیلومتر معدل دو ساعت چهل دقیقه با ماشین راه است . از امکانات رفاهی این فرودگاه کافه رستوران، شرکت های رنت خودروهای سواری، سرویس بهداشتی، اتووس و ون، تاکسی های فرودگاهی دنیزلی، پارکینگ، راهنمای گردشگری، راهنمای صوتی خارجی زبان نام برد . از پرواز قشم ایر و ایران ایرتور میتوان از پرواز هایی که در این فرودگاه فرود می آیند ، نام برد .

پرواز قشم ایر :

هواپیمایی قشم ایر از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه دنیزلی پرواز میکند و طول پرواز آن دو ساعت و نیم می باشد .

پرواز ایران ایرتور:

هواپیمایی ایران ایرتور از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه دنیزلی پرواز میکند و طول پرواز آن دو ساعت و نیم می باشد . ساعت پروازی این ایرلاین از تهران به دنیزلی 1:00 بامداد و از دنیزلی به تهران 5:00 بامداد می باشد . از هواپیماهایی که به مقصد آنتالیا توسط ایرلاین ایران ایرتور پرواز می کند ، می توان ایرباس 310 نام برد .

هواپیما ایرباس 310:

یک هواپیما غول پیکر از خانواده ایرباس که در سال 1362 در ایران به پرواز در آمد . بی شک از این نوع ایرباس میتوان به بهترین و راحت ترین هواپیما های موجود در ایران نام برد .یکی از علل مهم متمایز بودن هواپیمایی ایران ایرتور نسبت به ما بقی ایرلاین ها حداقل در مسیر آنتالیا میتوان همین نوع هواپیما باشد .

چرا تور آنتالیا را ما بخرید ؟

بی شک با وجود این تعداد آژانس هواپیمایی که اکثرا دست در فروش تور به مقصد آنتالیا را دارند ، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا ما ؟ دوستان عزیز ما با تلاش های زیاد طی سالیان دراز چندی نیست که توانستیم بک مجموعه از کارشناسان فروش حرفه ای با بیش از 10 سال سابقه کار را گرد هم جمع کنیم تا بهترین و بی شک خوش قیمت ترین تور ها را در اختیار شما عزیزان بگذاریم .

خدمات گردشگری آنتالیا

شهر آنتالیا قدری تفریحات جالب و دوست داشتنی دارد که به قول گفتی اصلا نیازی نیس شما از هتلتان بیرون بیایید . ولی خب این گونه هم که نمی شود ، مقصد های گوناگون جاذبه های گردشگری مجزایی دارند که بازدید برای افراد و مسافرین عزیز جالب و دوست داشتنی است . لذا چندی جالب ترین آن ها را با هم برسی می کنیم .

موزه های آنتالیا:

انتالیا موزه های مختلفی از قبیل موزه اسباب بازی ، باستان شناسی ،آتا ترک ،زیر آب و ... دارد .

موزه اسباب بازی :

همیشه که موزه نباید مختص بزرگسالان باشد .  در این موزه کودکان شما 100 درصد به تاریخ و موزه های تاریخی علاقه مند خواهند شد .

موزه باستان شناسی :

این موزه شامل هر آن چه از زبان عصر سنگ تا با امروز بوده را در خود جای داده است .

موزه آتاترک :

این موزه در ابتدا خانه مصطفی آتاترک بوده و در سال 1991 تبدیل موزه گردید . در موزه لوازم شخصی آتاترک ، نسخه های خطی ،عکس ها و اثرات با نقوش برجسته به نمایش مردم و مسافران عزیز گذاشته شده است .

موزه زیر آب :

به طور کلی ، شرایط بازدید و شکرت در موزه های زیر آب داشتن گواهینامه غواصی است . اگر همچین مدرکی را دارید حتما آن را در سفر به آنتالیا داشته باشید تا بتوانید از این موزه بازدید بفرمایید . پیشنهاد 100 درصد مجموعه ما به شما این موزه است .

خدمات داخل هتل های آنتالیا

خدمات به مسافران عزیز در هتل های مختلف آنتالیا صورت کلی به سه دسته تقسیم می شوند .

1.خدمات با صبحانه :

در این دسته خدمات هتل فقط به مدت شب های رزرو اقامت به همراه ترانسفر رفت و برگشت و صبحانه را به مسافرین عزیز ارائه می دهد .

2.خدمات آل :

در این دسته هتل خدمات نوشیدنی و تغذیه 12 ساعته از ساعت دوازده ظهر تا دوازده شب به مسافرین عزیز به همراه صبحانه ناهار شام می دهد .

3. خدمات یو آل :

این نوع خدمات دقیقا همان خدمات آل هستند که در سطر بالا به آن اشاره شد ، با این تفاوت به جای اینکه خدمات 12 ساعته باشد کارمندان هتل به صورت 24 ساعته در خدمت مسافرین عزیز هستند تا خاطرات بی نظیری را برای عزیزان رقم بزنند .

هتل های آنتالیا

هتل های این شهر به طور کلی از 3 ستاره شروع و تا 5 ستاره ادامه دارند . ارزش قیمتی این هتل ها بر اساس نوع خدمات و موقعیت مکانی آن هاست.

چرا تور آنتالیا با ما ؟

ما مجری مستقیم تور آنتالیا با نازلترین قیمت ها هستیم. شما عزیزان با کلیک بر کلمه تور نوروزی آنتالیا می توانید از آفر های بی نظیر و بی رقیب ما مطلع شوید.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW