تور تفلیس و حرف های نگفته اش !

گردشگری امیری 08 تیر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 15 دقیقه

تفلیس درکدام کشور قراردارد؟

شهر تفلیس یکی از شهرها و پایتخت کشور گرجستان می باشد، در دوطرف این شهر رود مکتوری و رشته کوه قفقاز و دریای سیاه قراردارد. در این شهر چشمه های اب گرم زیادی قرار دارد از همین رو اسم این شهر را تفلیس که به معنای چشمه اب گرم میباشد نامگذاری کردند، درکنار این شهر، شهر هایی مانند باتومی، کوتائیسی و روستاوی در کشور گرجستان قراردارد؛ دین مسیحی، زبان نوشتاری و گفتاری گرجی و واحد پولی این کشور لاری میباشد؛ شما با استفاده از تورهای تفلیس، باتومی و تور ترکیبی تفلیس و باتومی و با قیمت لحظه آخری میتونید تشریف ببرید و از دیدن جاذبه ها و مکان های دیدنی این کشور در انواع فصول سال که جشنواره های روز تفلیس، جشنواره جاز، فستیوال فیلم و ... برگزار میشود دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری

از جاذبه های گردشگری این شهر میتوان به غذاهای محلی، آثار تاریخی مانند کلیساها و عبادتگاه، حمام گوگردی، دریاچه لیسی و پارک های آبی و مراکز خرید نظیر مرانی مال اشاره نمود.

در موارد گشت های شهر تفلیس اگر بخوایم توضیحات مختصری ارائه بدیم میتوانیم به پل صلح که یک پل کمانی شکل که روی رودخانه کورا کشیده شده است اشاره کنیم.

 این هتل در سال 2010 توسط یک معمار ایتالیایی ساخته شده وبا پیاده روی ان میتوانید نمای بسیار زیبایی از شهر را مشاهده نمایید.
جاذبه بعدی میدان آزادی تفلیس است که جزو یکی از میدان های مهم تفلیس محسوب میشود، مجسمه ای به شکل اسب و سواراسب در سال 2006 به عنوان یادبود برای استقلال گرجستان دروسط این میدان قرار گرفته است.

- از جاذبه دیگر این شهر میتوان به مجسمه مادر که به نوعی نماد پذیرایی و دوستی و مبارزه با دشمنان با توجه به کاسه و شمشیر داخل دستی که قرارداد میباشد.

- حمام های گوگردی دارای سبک شرقی کلاسیک و آب آن ها از منابع طبیعی مانند چشمه های آب گرم تامین میشود و قدمت آن به قرن 17 و 19 باز میگردد یکی از امکاناتی که در اختیار گردشگر قرار میگیرد ماساژ سنتی که طرفدار زیادی دارد.

- کلیسای متخی که در منطقه ساحلی نزدیک به رودخانه متکواری واقع شده و جزو اولین سکونتگاه های منطقه شهری محسوب میشود، قرار گرفتن این کلیسا در کنار رودخانه و دارای محیط سرسبز باعث شده مورد توجه و علاقه بسیاری از گردشگران قرار بگیرد.

- بالن سواری را در تفلیس از دست ندهید! ظرفیت بالن ها دوتا 24 نفره هست و با توجه به سرسبز بودن شهر تفلیس اگر بلیط های بالن را تهیه نمایید صد در صد نمای زیبایی از شهر تفلیس شاهد میشود پس اگر تر ساز ارتفاع ندارید حتما استفاده از آن را توصیه میکنیم.

تور چارتر تفلیس

خدمات تورهای تفلیس و باتومی

شما میتوانید با مراجعه حضوری و یا تماس با کارشناسان فروش مجموعه به صورت غیر حضوری تورهای لحظه آخری تفلیس و باتومی را تهیه نموده  و از خدمات و امکاناتی شامل بلیط پرواز رفت وبرگشت، لیدر فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی بهرمند شوید.

خرید تور گرجستان

شرایط ماه های سال برای تهیه تور لحظه آخری

با توجه به آب و هوای مختلف در فصول سال اگر در ماه بهمن سفر کنید میتوانید فقط از موزه ها دیدن کنید و غذاهای محلی انجا را امتحان نمایید زیرا در این ماه هیچ مناسبتی وجود ندارد و شرایط آب و هوا سرد می باشد و تمام مردم تفلیس منتظر رسیدن فصل بهار هستند. در ماه اسفند اگر سفر کنید حتما چتر و لباس مناسب همراه خود ببرید چون این ماه را ماه دیوانه به دلیل غیر قابل پیش بینی بودن آب و هوا میشناسند و ممکن است در افتابی ترین حالت روز شروع به باریدن باران کند و یا بلعکس. در ماه فروردین تا اوایل اردیبهشت ممکن است یکم هوا سرد باشد اما رفته رفته هوا گرم تر میشود و مناسب برای پیاده روی داخل شهر و دیدن مکان های مختلف میشود. درماه فروردین مناسبت روز تراژدی 1989 میباشد. در تاریخ 19 اردیبهشت در تفلیس مراسمی به عنوان سالگرد پیروزی بر فاشیسم در پارک ویک برگزار میشود.ماه خرداد یکی از ماه های محبوب گرجستان میباشد که مردم میتوانند لباس های خنک خود را بپوشند و به گردش داخل شهر بپردازند. در 5 خرداد سالگرد روز استقلال برگزار میشود و همچنین در خیابان روستاولی نمایشگاه های کتاب برای علاقه مندان مطالعه کتاب و برای طرفداران مستند فستیوال بین المللی برگزار میشود.از تاریخ 11 خرداد تا 9 تیر برای مسافرانی که به آب و هوای گرم زیاد علاقه ندارند مناسب است و در این ماه جشنواره موسیقی برای علاقه مندان به سبک راک و الکترونیک بسیار مناسب است. از تاریخ 10 تیر تا 9 مرداد شاهد گرما زیادی در تفلیس هستیم و تعدادی به مسافرت خارج ازکشور خود میروند و تعدادی به ساحل دریای سیاه، دریاچه ترتل و لیسی میروند. برای این ماه جشنواره آرت ژن که در آن گروه های موسیقی محلی اجراهای بومی و سنتی دارند که بسیار جالب است برگزار میشوند.

از تاریخ 10 مرداد تا 9 شهریور گرما به اوج خود میرسد ودرصورتی از گرما فراری هستید در این تاریخ سفر نکنید! از 10 شهریور تا 10 مهر جشنواره ای به اسم روز تفلیس برگزار میشود. از 10 مهر تا 9 آبان اگر علاقه به عکاسی دارید میتوانید در مسابقه عکاسی که برگزار میشود شرکت کنید.از تارخ 10 آبان تا 9 آذر هوا سرد و رو به بارندگی میرود و به دلیل سرد بودن و کم شدن سفر به این شهر بلیط های هواپیمایی در این تاریخ کاهش میابد.در این ماه جشنواره جاز برگزار میشود که موسیقیدان های جاز حضور میابند و هنر های خود را به مردم نشان میدهند از تاریخ 10 آذر تا 9 دی هیچ رویداد خاصی برگزار نمیشود و آب و هوای این شهر به شدت سرد میباشد و اگر قصد سفر به شهر را در این تاریخ دارید، میتوانید به پیست اسکی گوداری که درنزیکی این شهر است بروید و در آخر ماه دسامبر مردم گرجستان رفته رفته برای جشن سال نو میلادی آماده میشوند.

خرید تور گرجستان ارزان

هتل های تفلیس

مسافران در زمان تهیه تور لحظه آخری تفلیس میتوانند با توجه به تنوع هایی که هتل های تفلیس از باب خدمات، کیفیت و قیمت ارائه میدهند با توجه به بودجه در نظر گرفته شده توسط مسافر تورهای ارزان تفلیس را تهیه نمایند؛ اقامت در هتل های تور تفلیس همراه با صبحانه تقدیم مسافر میشود و میهمانان با توجه به خدمات مد نظر میتوانند هتل های تور تفلیس را از بین درجه های 3 تا 5 ستاره انتخاب نمایند؛ کیفیت، موقعیت مکانی، خدمات و تعداد ستاره های محل اقامت از عوامل تاثیر گذار در قیمت تور تفلیس میباشد و شما با انتخاب تور لحظه آخری اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب و از سفر به این کشور و شهر و دیدن جاذبه های دیدنی آن لذت ببرید.

 تور تفلیس گرجستان

گردش و حمل و نقل در شهر تفلیس

در هر کشور و شهری وجود یک سیستم یکپارچه حمل و نقل عمومی باعث شده تا زندگی در آن شهر راحت و آسان شود.

متروی تفلیس دارای دو خط ارتباطی میباشد که از مسیرهای پرتردد و جاذبه های گردشگری عبور میکند میباشد.

حمل و نقل اتوبوسی این شهر دارای یک شبکه گسترده ای میباشد که تمامی نقاط را پوشش میدهد از لحاظ هزینه از مترو ارزان تر میباشد اما نسبت به مترو کند تر و شلوغ تر است.

حمل و نقل مینی بوس یا به اصطلاح مارشروتکا مینی بوس های کوچکی هستند که در مسیر های ثابت حرکت میکنند اما به دلیل مقرون به صرفه تر بودن برای رفت و امد بین مردم محبوب تر هستند.

حمل و نقل تاکسی هم راهی مناسب برای رفت و امد هست اما نسبت به هزینه گرانتر از سایر حمل و نقل ها میباشد.

ما مجری مستقیم تور گرجستان

آژانس هواپیمایی ما مجری تور چارتری گرجستان می باشد،لذا شما عزیزان می توانید با مراجعه به قسمت قیمت ها از هتل های متنوع و نرخ های متفاوت مطلع شوید.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW