هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش
shabaviz hotel Hotel kish
درجه هتل:
کیش
هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش، یکی از مقصد های شگفت‌انگیز در جزیره کیش است که در سال ۱۳۷۴ افتتاح شد. این هتل زیبا در مجموعه‌ای با مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع در بخش جنوبی جزیره واقع شده و از نظر مکانی ایده‌آل برای اقامت در کیش محسوب می‌شود. با ۹۲ اتاق مجزا و تعداد ۲۷۶ تخت خواب، هتل شباویز کیش آماده‌ای برای پذیرایی از مسافران گرامی است.

 

تجهیزات و امکانات اتاق‌ها

هتل شباویز کیش به منظور ارائه خدمات بهتر به مهمانان خود در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. اتاق‌های این هتل همگی دارای امکانات و سرویس‌ های رفاهی کاملی هستند. در هر اتاق، سیستم تهویه مطبوع برای حفظ دمای مطلوب، یخچال برای نگه ‌داری مواد خوراکی و نوشیدنی‌ ها، تلویزیون برای تفریح و سرگرمی، کمد لباس برای قرار دادن لباس‌ها، و تلفن برای ارتباط با مراکز مختلف در دسترس مهمانان قرار دارد.

همچنین، هر اتاق دارای حمام اختصاصی با تجهیزات بهداشتی کامل و مدرن است، که به مهمانان این امکان را می‌دهد تا با راحتی از این امکانات استفاده کنند. علاوه بر این، مهمانان می‌توانند در تمامی اتاق‌ها و همچنین در فضای لابی به صورت رایگان از اینترنت پر سرعت وای فای استفاده کنند، تا ارتباط با دنیای خارج و انجام کار های ضروری را به راحتی انجام دهند.

 

خدمات و امکانات

هتل شباویز کیش از دیگر امکانات و خدمات متنوعی نیز برخوردار است. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند و در هر زمان آماده است تا مسافران گرامی را پذیرایی کند. همچنین، خدمات تاکسی سرویس و کرایه اتومبیل نیز با هماهنگی این هتل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد تا اقامت آن‌ها را راحت‌تر کند.

یکی از امکانات ویژه‌ای که هتل شباویز کیش ارائه می‌دهد، خدمات تشریفات ویژه (CIP) است. این خدمات شامل خدماتی متمایز و لوکس می‌شوند که به مسافران این امکان را می‌دهند تا تجربه‌ای خاص و ناب را در حین اقامت خود در کیش داشته باشند. با تهیه بلیط چارتر کیش، شما می‌توانید به همراه خانواده‌تان به این منطقه سفر کرده و از این خدمات ویژه بهره‌مند شوید.

 

دسترسی به جاذبه‌های گردشگری

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های اقامت در هتل شباویز کیش، دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری در جزیره کیش است. این هتل در فاصله بسیار کمی از ساحل قرار گرفته و به راحتی می‌توان به ساحل رفته و از آب و هوای خوب جزیره لذت برد.

علاوه بر این، پارک دلفین‌ها و مراکز تجاری کیش نیز در فاصله کوتاهی از هتل واقع شده‌اند. این به مسافران این امکان را می‌دهد تا به سرعت به این مکان‌ها دسترسی پیدا کنند و وقت خود را با بازدید از جاذبه‌های جذاب کیش سپری کنند.

 

تور کیش ویژه هتل شباویز

تور کیش ویژه هتل شباویز تجربه‌ای شگفت‌انگیز و لذت‌بخش در جزیره کیش را به شما هدیه می‌دهد. با اتاق‌های مجهز به امکانات رفاهی کامل، خدمات ویژه، و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری، این هتل به یک مقصد عالی برای تور کیش تبدیل شده است. بنابراین، با تهیه بلیط چارتر کیش، به این جزیره زیبا سفر کرده و اقامتی لذت‌بخش را در هتل شباویز کیش تجربه کنید.

 

امکانات و خدمات هتل شباویز کیش ‌
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی سشوار یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی رستوران پارکینگ
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW