جزئیات تور دبی با سه ایرلاین برتر

گردشگری امیری 18 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 11 دقیقه

دبی شهری که با معماری مدرن، استراحتگاه های مجلل و فرهنگ پر جنب و جوش خود معروف شده و به مقصدی برتر برای گردشگران از سراسر جهان تبدیل شده است. دبی بدون شک، تبدیل به یکی از یکی از بی نظیرترین مقاصد گردشگری است. برای کسانی که می خواهند به شهری متفاوت در کنار صحرا سفر کنند، بهترین گزینه خواهد بود. آماده هستید تا به شهری با مناظر تاریخی، معماری پیشرو، زندگی شبانه فعال و جاذبه هایی هیجان انگیز سفر کنید؟ با ما همراه گردید تا درباره جزئیات تور دبی با سه ایرلاین برتر ایران بیشتر بدانید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام تور دبی

در ابتدا، باید بگوییم خوشحالیم که قصد دارید سفر به دبی را با تور انجام دهید. برای دریافت اطلاعات لازم از سفر با مشاوران ما در تماس باشید. در این بخش اطلاعات کلی در زمینه سفر و مدارک لازم را بیان خواهیم کرد تا آمادگی اولیه را داشته باشید.

  • اسکن گذرنامه با 7 ماه اعتبار
  • اسکن کارت ملی
  • اسکن صفحه اول شناسنامه
  • اسکن عکس پرسنلی
  • ارائه کارت واکسن کووید 19

دقت کنید، برای سفر به دبی به ویزا نیاز خواهید داشت. با تور مسافرتی همراهی کنید تا مراحل اخذ ویزا به راحتی صورت گیرد. تنها لازم است مدارک و هزینه را به تور دبی پرداخت نموده و روند دریافت آن کاملا توسط تور پیگیری خواهد شد. ویزای گردشگری معمولی دبی 14 روز اعتبار خواهد داشت. تهیه بیمه مسافرتی نیز توسط تور انجام خواهد شد. پس از انجام این مراحل، با بهترین ایرلاین های ایران همراه می شوید تا به دبی سفر کنید. پرواز رفت و برگشت، ترنسفر از فرودگاه به هتل، رزرو و پیگیری خدمات هتل و گشت شهری توسط تور دبی پشتیبانی و انجام خواهند شد.

 

بهترین زمان برای سفر به دبی

تور دبی در تمامی طول سال برگزار می شود. بهترین زمان سفر به دبی به ترجیحات شما درباره آب و هوا، شلوغی و هزینه وابسته است. اکثر گردشگران خارجی ماه های زمستانی از نوامبر تا مارس یا آوریل را ترجیح می دهند، چرا که آب و هوای ساحل عالی است و جشنواره های فروانی نیز برگزار می شود. با این حال، این فاصله زمانی یکی از شلوغ دوران برای سفر است در نتیجه قیمت هتل و شلوغی شهر بیشتر از هر زمان خواهد بود.

دسته دیگری از گردشگران فصل های بهار و پاییز را ترجیح می دهند، به ویژه سپتامبر زمان خوبی برای سفر به دبی خواهد بود، چرا که هوا آفتابی است امّا نه خیلی گرم و نه خیلی شلوغ است. ماه های تابستان از می تا آگوست گرم ترین زمان برای سفر هستند، پس اگر با گرما و رطوبت راحت نیستید، این زمان را انتخاب نکنید. امّا چیزی تا سپتامبر که از اواسط شهریور تا مهر است، باقی نمانده. همین الان تور دبی را برای این ماه رزرو کنید تا با کمترین هزینه به آن سفر نمایید.

سه ایرلاین برتر ایران برای تور دبی

ایران ایرتور

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور کارش را در سال 1351 زیر نظر شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما) آغاز نمود. از آن زمان تا به امروز تجربه زیادی در زمینه پروازهای داخلی و خارجی کسب کرده است. خدمات و ویژگی های مثبتی که با 19 فروند هواپیمای خود ارائه می دهد باعث شده تا به عنوان یکی از ایرلاین های برتر ایران معرفی گردد.

بهتر است پیش از انجام سفر دبی با کلاس های ایران ایرتور آشنا گردید:

  • کلاس نرخ B: پرواز کلاس بیزینس که هزینه آن به نسبت بیشتر است، برای افرادی که صندلی با فضای بیشتری و راحت تری نیاز دارند این گزینه مناسب خواهد بود.
  • کلاس O: ارزان ترین کلاس که خدماتی ساده را به مسافران ارائه می دهد. با این حال، بهترین گزینه برای سفرهای خارجی با کمترین هزینه است.
  • کلاس R: می توان این کلاس را معادل کلاس درجه یک دانست. گران ترین پرواز که شامل خدماتی ویژه برای راحتی بیشتر مسافران است. هر چند تعداد صندلی های این کلاس به نسبت دیگر گروه ها کمتر است.
  • کلاس V: مشابه کلاس معمولی یا O است تنها با این تفاوت که در صورت کنسلی پرواز، استرداد وجه انجام می شود.

قشم ایرلاین

این شرکت هواپیمایی بسیار فعال است و قطب آن در فرودگاه مهرآباد تهران قرار دارد. 17 فروند هواپیمای مسافربری این مجموعه پروازهای داخلی و خارجی را انجام می دهند. برای تور دبی شروع پرواز می تواند از فرودگاه های مختلفی در ایران انجام شود. تهران، اصفهان، شیراز، گرگان، ساری، رشت، تبریزی، آبادان و بندرعباس می توانند شما را از شهرهای گفته شده به دبی برسانند. پیگیری برای بلیط و هماهنگی های لازم با ایرلاین توسط تور دبی انجام خواهد شد تا سفری بی دردسر را تجربه کنید.

در زمان انتخاب پرواز، به کلاس پروازی نیز دقت کنید. در حال حاضر دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس توسط این شرکت هوایی پشتیبانی می شود. به طبع قیمت هر یک می تواند متفاوت باشد. برای اطلاع بیشتر در زمینه انتخاب نوع کلاس و زمان خرید بلیط با مشاوران ما در تماس باشید.

ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان از محبوبیت زیادی برخوردار است. با تجربه بلند مدت خود بهترین خدمات سفر را ارائه می دهد؛ به همین تورهای لحظه آخری دبی و تور چارتری با این شرکت هوایی انجام می شود. ویژگی های این شرکت هواپیمایی که پروازهای داخلی و خارجی را پوشش می دهد، بسیار است. تجهیزات و خدمات مختلفی را ارائه می دهد تا شما سفری راحت به مقصد دلخواه خود داشته باشید. فاصله تهران تا دبی با هواپیما 1197 کیلومتر است که به روش هوایی تنها دو ساعت و ده دقیقه زمان خواهد بود. در این فاصله می توانید از نوشیدنی و غذاهای رنگارنگی که ایرلاین ماهان ارائه می دهد لذت ببرید.

مکان های دیدنی دبی

یکی از نمادین ترین مکان های دیدنی در دبی برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان خواهد بود. این بنای شگفت انگیز که ارتفاع آن به 828 متر می رسد، مناظر خیره کننده شهر را به نمایش می گذارد. می توانید همراه با تور دبی به بلندترین بخش برج رفته و خاطرات زیبایی را ثبت کنید. در بخش بالای برج رستوران های متنوع و سرگرمی های جالبی در انتظار شما خواهد بود.

از جاذبه های دیگر تور دبی، بازدید از نخل جمیرا، جزیره مصنوعی به شکل درخت نخل است. این شگفتی ساخت دست بشر شامل خانه، هتل ها و استراحتگاه های راحت و مجلل می شود. گردگشران هر ساله در سواحل بکر استراحت می کنند، از فعالیت های ورزش های آبی لذت می برند، یا به غواصی در محیط های محفوظ می پردازند.

برای کسانی که به تاریخ و فرهنگ منطقه علاقمند هستند، بازدید از منطقه تاریخی دبی معروف به الفهیدی به شدت توصیه می شود. در اینجا، گردشگران تور دبی می توانند خانه های سنتی برج ادی ساخته شده از مرجان و گچ را که بینشی از میراث غنی دبی را به تصویر می کشد، کاوش کنند. در این منطقه گالری های هنری و موزه های مختلفی نیز درباره تاریخ امارات وجود دارد.

امّا بخش احتمالا جذاب ترین بخش برای مسافران تور دبی است. مراکز خرید متعدد این شهر باعث جذب گردشگران می شود تا چیزهای جدیدی را امتحان کنند. از برندهای طراحان سطح بالا گرفته تا بازارهای سنتی فروش ادویه و منسوجات همه در این مراکز در دسترس شما خواهند بود. مرکز خرید دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید در سطح جهان است و شامل سرگرمی های جالبی مانند آکواریوم و پیست اسکیت روی یخ می شود.

در پایان، دبی ترکیبی منحصر به فرد از مدرنیته و سنت را ارائه می دهد که برای مسافرانی که به دنبال تجارب لوکس، ماجراجویی و فرهنگی جدید هستند، جذابیت خواهد داشت. دبی با معماری الهام بخش، سواحل بکر، مراکز خرید و مهمان نوازیش، مقصدی پرطرفدار در جهان شده است.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW