پکیج تور قشم با ده ایرلاین برتر سال

گردشگری امیری 14 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 14 دقیقه

اگر هنوز برای سفر و تفریح در تعطیلات برنامه ریزی نکرده اید، اجازه دهید تا تور قشم را به شما معرفی کنیم. در پکیچ تور قشم با ده ایرلاین برتر سال، راحت و ارزان به منطقه ای زیبا قدم خواهید گذاشت. برای آنکه سفری آسان داشته باشید، تور بهترین ایرلاین را جهت سفر به شما معرفی خواهد کرد. سفرهای هوایی شما را سریع به مقصد خواهند رساند تا تفریح و گردش را هر چه زودتر آغاز کنید. در ادامه به مواردی که شامل این پکیچ می شود اشاره خواهیم داشت و ویژگی های هر یک از ایرلاین های برتر را مطرح خواهیم نمود.

سفر به قشم با تور هوایی

جزیره قشم مکان های دیدنی بی شماری دارد. اگر می خواهید سفری پر محتوا داشته باشید، با تور هوایی قشم همراه گردید. تورهای هوایی به نسبت هزینه بیشتری دارند امّا شما را سریعتر از هر روش به مقصد خواهند رساند. همچنین، برنامه ریزی جهت اقامت در بهترین هتل، مسیر گردشگری و تفریحات گروهی توسط تور انجام می شود تا با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید.

شما می توانید از نقاط مختلف ایران به قشم سفر کنید. بهترین زمان سفر به طبع در فصول سرد سال است، امّا همه ما این امکان برای سفر در فصول سرد را نداریم و تابستان فصل تعطیلات و تفریح به شمار می رود. پس، چمدان خود را با لباس های نخی و سبک پر کنید تا سفری دلچسب داشته باشید. اگر آماده هستید در آب های نیلگون خلیج فارس شنا کرده و با ماهی های رنگارنگ آن همراه شوید، اجازه دهید تا ایرلاین های مهم و محبوبی که به سمت قشم پرواز دارند را معرفی کنیم.

سفر با شرکت هواپیمایی قشم ایر

از مدرن ترین شرکت های هواپیمایی موجود در ایران، قشم ایر است. از آنجایی که این ایرلاین دارای هواپیماهای جدید و با کیفیت است باعث شده محبوبیت زیادی کسب کند. خدمات آن و رفتار پرسنل نیز از نکات مثبتی سفر با قشم ایر است. با قشم ایران می توانید به راحتی تور جزیره قشم را آغاز کرده و بدون دردسر به مقصد خود برسید.

کلاس های پروازی موجود شامل بیزنس کلاس و اکونومی می شوند. برای سفرهای طولانی تر گزینه بیزنس بهتر خواهد بود. با این حال در کیفیت خدمات تفاوتی اعمال نمی شود. می توانید از شهرهای مختلف از جمله: تهران، تبریز، بندرعباس، بوشهر، گرگان و ... به مکان های مختلفی از کشور دسترسی داشته باشید. برای آگاهی دقیق از لیست پروازهای موجود با مشاوران تور قشم در تماس باشید.

نگاهی به شرکت هواپیمایی ایران ایر

یکی از قدیمی ترین ایرلاین های ایران که می توانید با آن به قشم سفر کنید. این شرکت هواپیمایی 12 ایرباس جدید را خریداری کرده است و خطوط مسافرتی داخلی و خارجی را پشتیبانی می کند. برای تجربه یک سفر آرام به سوی قشم را می توانید با این ایرلاین تجربه کنید.

تورهای مسافرتی با ایران ایرتور

یک شرکت هواپیمایی خصوصی که از سال 1351 فعالیت خود را آغاز کرده است. دارای 12 فروند هواپیمای مسافربری بوده و به 19 مقصد پرواز انجام می دهد. خصوصی سازی این مجموعه از سال 1390 آغاز شد و اکنون می توانید تور هوایی قشم را همراه با این ایرلاین انجام دهید. برای اطلاعات از زمان های پرواز با ما در تماس باشید.

شرکت هواپیمایی آسمان

فعال ترین هواپیمایی ایران که به 40 مقص داخلی و 13 مقصد خارجی پرواز را انجام می دهد. در واقع هواپیمایی آسمان از ادغام چهار ایرلاین کوچک ایجاد شد. با 33 فروند هواپیما شما را به هر جای ایران که بخواهید می رساند. البته، امیدواریم مقصد شما در این سفر تفریحی، به سوی قشم باشید. جزیره زیبای قشم ویژگی های منحصر به فردی دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. پرواز با هواپیمایی آسمان این امکان را فراهم می کند تا سفری راحت و بی دغدغه داشته باشید. تمامی پرسنل به صورت حرفه ای در این سفر از شما میزبانی خواهند کرد.

آشنایی با شرکت هواپیمایی زاگرس

احتمالا با شرکت هواپیمایی زاگرس آشنا هستید. این شرکت که از سال 1384 فعالیت خود را آغاز نمود، یکی از گزینه های مناسب برای انجام تور قشم خواهد بود. مسیر و پروازهای مختلفی را پوشش می دهد از جمله: تهران، جزیره قشم، اصفهان، اردبیل، اهواز، بندرعباس، تبریز، کنارک، شیراز، کرمان، ماهشهر و مشهد. با 20 فروند هواپیما یکی از بهترین ایرلاین های کشور شناخته می شود. این آژانس هواپیمایی در کنار امکان خرید بلیط سیستمی، حالت چارتری را نیز دارد. در نتیجه می توانید تور قشم را با هزینه کمتری انجام دهید.

سفری جذاب و آسوده با ماهان

در بررسی پکیج تور قشم با ده ایرلاین برتر سال، باید اشاره کنیم که شرکت هواپیمایی ماهان یکی از بهترین شرکت های کشور محسوب می شود. پروازهای این شرکت همگی مجهز و با کیفیت بالا صورت می گیرند. از آنجایی که بسیاری از پروازهای خارجی توسط شرکت ماهان انجام می شود، گردشگران خارجی برای پرواز به ایران از آن استفاده می کنند. در نتیجه، این شرکت با توجه به الگوهای کشورهای خارجی همواره سعی دارد تا کیفیت خدمات خود را افزایش دهد.

برای تور قشم می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد، چرا که فضای داخلی در هنگام سفر راحت است. صندلی ها قابل تنظیم هستند و هر فرد فضای کافی جهت استراحت را خواهد داشت. شاید تصور کنید برای یک پرواز یک تا دو ساعته به جزیره قشم، توجه به این مسائل لازم نباشد، امّا در همین چند ساعت تجربه سفر دستخوش تغییرات می شود. به طبع، انتخاب پرواز هوایی که به شما آرامش ببخشد باعث تاثیری مثبت در سفر شما خواهد شد. تور مسافرتی قشم تمامی هماهنگی لازم را با هواپیمایی ماهان انجام خواهد داد تا سفری منظم و بی دردسر را تجربه کنید.

ایرلاین آتا

یکی از هواپیمایی های منظم و رو به رشد در ایران است. سیزده هواپیمای بوئینگ و ایرباس را در اختیار دارد و علاوه بر مسیرهای داخلی، پروازهای خارجی را نیز پشتیبانی می کند. جالب است بدانید ایرلاین آتا شانزدهمین شرکت هواپیمایی در کشور ما است و از 1388 فعالیت می کند. پروازهای داخلی از شهرهای زیر انجام می شود:

  • اهواز
  • بندر عباس
  • مشهد
  • شیراز
  • جیرفت
  • سبزوار
  • تبریز
  • تهران
  • جزیره کیش
  • ارومیه
  • یزد

پروازها در کلاس اقتصادی (اکونومی) صورت می پذیرد. ایرباس 320 دارای صندلی های تجاری (بیزنس) هستند. به طبع حالت بیزنس امکانات بیشتری را به همراه خواهد داشت و صندلی ها در این حالت جادارتر هستند. امّا کیفیت خدمات در تمامی هواپیماهای موجود در ایرلاین آتا یکسان است. در پکیج تور قشم با ده ایرلاین برتر سال، در صورت انتخاب آتا مقررات پرواز و زمان آن را بررسی نمایید.

ایرلاین معراج ایر

شرکت هواپیمایی معراج همواره سر موقع شما را به مقصد می رساند. این ایرلاین مسیرهای داخلی و بین المللی را می پیماید و ناوگانی نسبتا بزرگ دارد. دریافت گواهینامه های مختلف باعث شده تا به عنوان یکی از ایرلاین های برتر ایران معرفی شود. نه تنها پرواز با این شرکت هواپیمایی راحت است، بلکه خدماتی مانند کترینگ و رفتار پرسنل باعث می شود تا سفری پر انرژی و مثبت را به سوی جزیره قشم آغاز کنید. مقاصد پروازی را همواره بررسی نمایید. تهران، کیش، عسلویه و قشم از مقاصد پر پرواز این شرکت هستند.

تور قشم با سپهران

از هواپیمایی های کشور ما ایران که فعالیت خود را سال 1395 آغاز کرد. با ارائه خدمات و خوش قولی خود نظر کاربران را به خود جلب کرده است. در حال حاضر دارای 9 فروند هواپیمای بوئینگ 737 است و مسیرهای داخلی و چند مسیر خارجی را پوشش می دهد. مسیر حرکت پروازهای داخلی این شرکت شامل: تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، ماهشره، قشم و کرمانشاه می شود. برای دیدن لیست کامل مسیرهای پرواز پیشنهاد می کنیم به وب سایت این شرکت هواپیمایی سری بزنید. اگر قصد دارید تا پکیج تور قشم را تجربه کنید، این هواپیمایی را به شما پیشنهاد می کنیم.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW