قیمت تور قشم از ده مبدا برتر ایران

گردشگری امیری 13 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 11 دقیقه

از تنگه چاهکوه گرفته تا جنگل حرا و جزایر ناز، همگی منتظر شما هستند تا به جزیره زیبای قشم سفر کنید. اگر می خواهید با قیمت تورهای قشم از ده مبدا برتر ایران بیشتر آشنا شوید، ما را در این مقاله همراهی کنید.

تور قشم از تهران

سفر به قشم آغاز یک ماجراجویی تازه است. سفری که شما را با تاریخ، فرهنگ و مناظر زیبای منطقه آشنا خواهد کرد. قیمت تور قشم به عوامل مختلفی وابسته است. اینکه سفر را از کجا آغاز خواهید کرد، چه فاصله ای با مقصد دارید، چه مدت زمانی قصد اقامت در قشم را خواهید داشت و البته شیوه سفر بر قیمت تور قشم تاثیر خواهد گذاشت.

تور قشم از تهران مزایای ویژه ای را به همراه خواهد داشت:

  • تورلیدر و گشت شهری
  • امکان مشاوره پیش از سفر
  • امکانات ترنسفر، برنامه ریزی سفر
  • رزرو محل اقامت و دریافت تخفیفات گروهی

بهترین روش سفر به قشم از تهران، به وسیله هواپیما است. فاصله تهران تا قشم در حدود 600 کیلومتر است که در صورت سفر زمینی زمان زیادی خواهد برد، در حالی که با هواپیما در حدود یک ساعت و سی دقیقه زمان می برد. با این حال تور زمینی از طریق قطار و اتوبوس امکان پذیر است. لازم است از تهران به بندرعباس رفته و از آنجا به وسیله لنج به جزیره قشم برسید.

تور هوایی قشم از تهران رایج ترین شیوه سفر به این جزیره است. مزایای زیادی را به همراه دارد و با تورهای مسافرتی هزینه آن ارزان و سرعت رسیدن به مقصد بسیار بالاتر خواهد بود.

قیمت تور زمینی قشم از تهران با قطار از یک میلیون تومان آغاز می گردد. این هزینه برای سفر هوایی از سه میلیون تومان شروع می شود. دقت کنید، قیمت های اعلام شده تقریبی و قیمت پایه هستند. برای اطلاعات دقیق تر باید زمان سفر، طول مدت اقامت و محل اقامت خود را با مشاوران تور در میان بگذارید.

قیمت تور قشم از مشهد

در بررسی قیمت تور قشم از ده مبدا برتر ایران، به شهر مشهد می رسیم. تورها از طریق زمینی و هوایی صورت می گیرد. در حالت زمینی، مانند شهر تهران، با قطار به بندرعباس خواهید رفت و سپس به وسیله کشتی به بندر قشم خواهید رسید. از ایستگاه مشهد تا راه آهن بندر عباس در حدود 23 ساعت در مسیر خواهید بود. از بندرعباس تا بندر قشم تنها یک ساعت سفر دریایی خواهید داشت.

تور قشم بهترین قطار را به شما پیشنهاد خواهد کرد. برای مثال، قطارهای غزال امکانات مناسبی از جمله سیستم تهویه مطبوع، تخت خواب های راحت و صندلی های منعطف در اختیار مسافران قرار می دهند. قیمت تور قشم با قطار از مشهد از یک میلیون تومان آغاز می شود.

برای افرادی که به هر دلیل نمی توانند مدت زیادی در سفر باشند، تور قشم از مشهد هوایی گزینه مناسب تری خواهد بود. پروازها روزانه به طور مستقیم از مشهد به قشم انجام می شود. می توانید با بهترین آیرلاین های موجود به قشم سفر کنید. سفر هوایی از سه میلیون تومان به عنوان قیمت پایه معرفی می شود.

قیمت تور قشم از اصفهان

شما می توانید به وسیله اتوبوس، قطار و هواپیما به قشم سفر کنید. تورهای چارتر قشم بهترین گزینه برای سفر شما خواهند بود، چرا که هزینه را تا حد زیادی کاهش می دهند. همچنین تور قشم به گونه ای برنامه ریزی می شود که در بهترین هتل ها اقامت کرده و به تمامی نقاط ویژه و محبوب جزیره سر بزنید.

قیمت تور قشم از اصفهان به وسیله اتوبوس از دو میلیون تومان آغاز می شود. این قیمت پایه برای قطار به دو میلیون و هشتصد تومان می رسد. با این حال در هر دو مورد، زمان طولانیی در سفر خواهید بود. در حالی که به وسیله هواپیما سریع تر به مقصد خواهید رسید. امّا قیمت تور هوایی قشم از اصفهان از رقم پایه چهار میلیون شروع می شود و با توجه به طول اقامت و هتل انتخابی این عدد می تواند تغییر نماید.

تور مسافرتی قشم از ساری

در بررسی قیمت تور قشم از ده مبدا برتر ایران، ساری فاصله نسبتا بیشتری از شهرهای پیشین تا قشم دارد. بهترین گزینه سفر، از طریق هوایی خواهد بود. می توانید با خدمات ویژه تور به مدت دلخواه در بهترین هتل های قشم اقامت کنید. قیمت تور قشم از ساری از عدد پایه یک میلیون و صد و پنجاه تومان آغاز می شود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، با مشاوران ما در تماس باشید.

تورهای قشم از تبریز

آنچه در قیمت نهایی تور تاثیر گذار خواهد بود، بلیط هواپیما، هتل انتخابی، طول اقامت و خرید های جانبی است. برای مثال اگر شما هتل پنج ستاره ای را انتخاب کنید که در طول سال پر رفت و آمد باشد، احتمالا هزینه نهایی سفر شما بیشتر خواهد شد. برای تور قشم از تبریز، از آنجایی که با تور همراه می شوید هزینه بلیط و سفر هوایی کاهش خواهد یافت. قیمت تور قشم از تبریز با اقامت در یک هتل سه ستاره و اتاق دو تخته از چهار میلیون تومان آغاز می شود.

تور جزیره قشم از شیراز

اگر قصد دارید به قشم سفر کنید بهترین زمان آذر تا اردیبهشت ماه است. امّا همه افراد ممکن است نتوانند از این زمان استفاده کنند و تعطیلات تابستانی بهترین موقعیت برای آنها باشد. تور قشم از شیراز از طریق هوایی یکی از آسان ترین روش ها است و ایرلاین های مختلفی مسئولیت آن را بر عهده دارند. مسیر قطار بین شیراز تا بندرعباس گاهی فعال نیست و باید پیش از سفر نسبت به آن پرسجو کنید. می توانید با اتوبوس های VIP  و مجهزه در عرض 9 ساعت به بندرعباس برسید و سپس با شناور یک ساعته خود را به قشم برسانید. یک تورهای جزیره قشم از شیراز از دو میلیون تومان آغاز می گردد.

قیمت تور قشم از اهواز

فاصله بین اهواز تا بندرعباس در حدود 14 ساعت است. برای استراحت در این مسیر گزینه راحت تر، انتخاب قطار خواهد بود. تور هوایی نیز موجود خواهد بود. برای قیمت های دقیق با مشاوران ما در تماس باشید با این حال قیمت پایه برای سفر به جزیره زیبای قشم و اقامت در یک هتل چهار ستاره در حدود 3 میلیون تومان مشخص شده است.

حرکت به سوی قشم از رشت  

مسیرهای هوایی از رشت به سمت قشم به ندرت پیدا می شود. امّا اگر از علاقمندان به جزیره قشم باشید و بخواهید با فرهنگ و تاریخ آن بیشتر آشنا گردید، راه های زیادی پیش روی خواهید داشت. تور هماهنگی های لازم را انجام می دهد تا از تهران به سمت قشم حرکت کنید. پروازهای تهران- قشم با ایرلاین های معروف تنها 2 ساعت زمان خواهند برد. قطار نیز در حدود 20 ساعت زمان خواهد بود. پیشنهاد می کنیم به قیمت هایی که در تور قشم از تهران اشاره کردیم، دقت نمایید.

تور جزیره قشم از زنجان

اگر دوست دارید از یک شهر سردسیر به جزیره ای شرجی در خلیج فارس بروید، تور قشم بهترین گزینه برای شما خواهد بود. تور قشم از زنجان به همان دو روش زمینی و هوایی انجام می شود. پروازهای که به صورت چارتری هستند قیمتی به نسبت ارزان تر دارند. ایرلاین های متنوعی از جمله ماهان، ایران ایر و کاسپین این مسیر یک ساعت و 45 دقیقه ای را پوشش می دهند. نرخ پایه تور قشم از زنجان یک میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت تور قشم از ارومیه

از شمالی ترین نقطه به جنوبی ترین نقطه ایران سفر کنید. تور قشم از ارومیه به صورت هوایی امکان پذیر است. ابتدا پروازی به تهران خواهید داشت و سپس از تهران با یکی از ایرلاین های محبوب مانند قشم ایر یا ایران ایر به جزیره زیبای قشم سفر خواهید کرد. هماهنگی های لازم توسط تور صورت خواهد گرفت تا سفری بی خطر را تجربه کنید.

مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW