درباره تور کوش آداسی

گردشگری امیری 10 تیر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 14 دقیقه

خیلی از علاقه مندان سفر به ترکیه از شهر زیبای کوش آداسی بی خبر هستند، اکثر ما ها ترکیه را به استانبول و آنتالیا می شناسیم ولی خبر نداریم که ترکیه صرفا با این شهر ها خلاصه نمیشود، جزیره زیبای کوش آداسی یکی از مناطقی است که کمتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته اما پر از زیبایی های طبیعی و آثار تاریخی است که این منطقه را به جایی بدل می کند که حتما باید مشاهده کنید.

معرفی شهر کوش آداسی

اگر به زبان ترکی علاقه مند هستید و یا اینکه به آن تسلط دارید اولین نکته ای که از این شهر شما را جذب می کند نام عجیب و منحصر به فرد این مکان است، کوش آداسی در زبان ترکی به معنای جزیره پرنده است، این شهر نسبتا کوچک نزدیک به 100 هزار نفر جمعیت دارد، همچنین به دلیل آب و هوای خاصی که دارد و همچنین دسترسی آسان به مراکز مهم ترکیه برای خیلی از گردشگران یک مقصد مناسب است. بندر کوشی آداسی یکی از مهمترین بنادر منطقه دریای اژه است، که فاصله بسیار کمی تا خط مرزی یونان و جزیره ساموس دارد. جالب است بدانید که بیشتر درآمد این شهر از گردشگرانی است که به این منطقه سفر می کنند به شکلی که هنگامی که ماه های تابستانی فرا می رسد جمعیت در کوش آداسی به شکل چشمگیری افزایش میابد و گاها به نیم میلیون نفر می رسد یعنی 5 برابر بیشتر از حالت عادی آن هم به دلیل مطلوب بودن این جزیره برای توریست ها است.

معرفی تور کوش آداسی

اگر می خواهید به یک جای دنج و آرام سفر کنید، ما برای شما یک پیشنهاد استثنایی داریم، سفر به جزیره ای آرام که در کرانه دریای اژه قرار دارد، سفر به جزیره کوشی آداسی با ساحلی زیبا و آثار تاریخی چند هزارساله، با تهیه تور کوشی آداسی شما به خواسته خودتان خواهید رسید. در سال های اخیر این شهر در میان گردشگران بسیار پر طرفدار شده است چرا که بر خلاف سایر شهر های توریستی شلوغ نیست و فضایی آرام دارد شما در این جزیره می توانید از غروب و طلوع چشم نواز آفتاب لذت ببرید و از اسکله های این جزیره دیدن کنید، شما با سفر به این جزیره تجربیاتی کسب خواهید کرد که هیچ وقت فراموش نمی کنید همچنین اگر برایتان آرامش زیاد کسالت آور است می توانید از پارک های آبی این منطقه استفاده کنید تا هیجانی وصف نشدنی را تجربه کنید، اگر هم عاشق تاریخ هستید در کوشی آداسی می توانید از مکان تاریخی و باستانی مختلفی دیدن کنید، یکی از این مکان ها غار زئوس است که می توانید در آب های درخشان آن شنا کنید و ساعت ها لذت ببرید، اگر هم علاقه مند به خرید و گشت و گذار در پاساژ های تجاری هستید در شهر کوش آداسی می توانید فروشگاه های مختلف پوشاک و سایر اقلام را مشاهده کنید. برای کسب تمامی این تجارب کافی است تا تور کوش آداسی را تهیه کنید تا همیشه از این سفر به عنوان یکی از بهترین تجربه های خودتان یاد کنید در ادامه برای اینکه بیشتر جزیره کوش آداسی آشنا بشید مناطق گردشگری آن را معرفی خواهیم کرد.

مکان های تفریحی کوش آداسی

تا به اینجا شهر کوش آداسی را شناختید و همچنین متوجه شدید که با تهیه تور کوش آداسی می توانید چه مقدار تجربه جدید و استثنایی کسب کنید، حالا می خواهیم برای شما عزیزان مناطق گردشگری این جزیره زیبا را معرفی کنیم .

کاروانسرای محمد پاشا: یکی از معروفترین مکان های تفریحی کوش آداسی کاروانسرای محمد پاشا است که دارای یک معماری خاص مربوط به دوران باشکوه عثمانی است که به دستو محمد پاشا بنا شده است، این کاروانسرا در زمان خودش به عنوان یکی استراحت گاه تجاری بسیار مهم شناخته میشده است، در حال حاضر نیز بعد از بازسازی های صورت گرفته به یک هتل تغییر کاربری داده است.

پاموک کاله: پاموک کاله که به عنوان قصر پنبه ای نیز شناخته می شود، به عنوان یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری در جزیره کوش آداسی از آن یاد می شود. این جاذبه طبیعی یک چشم آبه گرم است که به دلیل بالا آمدن آب های زیرزمینی به شکلی خاص درآمده است، هنگام دیدن این جاذبه طبیعی حیرت زده خواهید شد چرا که تلفیقی از مواد شیمیایی مختلف آن را شبیه قصر هایی کریستالی کرده است، پیسنهاد می کنیم تا در فصول بهار و تابستان به دیدن این منطقه بروید چرا که آب بسیار زلال است و شما می توانید از دیدن آن بیشتر لذت ببرید.

گوورجین آداسی: نام قلعه‌ای در خلیج کوش‌آداسی استکه باز هم شاهکار معماری دوران عثمانی است. این قلعه برای خطر و تهاجم های احتمالی در میان آب ها ساخته شده که برای گردشگران این دیدن این قلعه را بسیار جذاب کرده است.

افسوس :افسوس شهری باستانی با قدمتی چندهزار ساله است که ساخت آن به قرن دهم قبل از میلاد مسیح باز می گردد. این شهر در میان تاریخ نقش پر رنگی داشته و در زمانی به عنوان یکی از پر جمعیت ترین شهر های منطقه دریای اژه شناخته می شده است هرچند درحال حاضر فقط خرابه هایی از آن باقی مانده اما دیدن آن خالی از لطف نیست چرا که داستان هایی پر رمز و رازی را این شهر پشت سر گذاشته است.

معبد دیدایما: این معبد به عنوان یکی از بزگترین معابد زمان خودش شناخته میشد ، در حال حاضر می توان از آن به عنوان یکی از جاذبه های بسیار پر ارزش جزیره کوش آداسی نام برد. معبد دیدایما در زمان تمدن هلینمی ها بنا شده است که از این نظر آن را تبدیل به یکی از قدیمی ترین بناهای تاریخی این منطقه کرده است.

همه این تجارب فوق العاده را می توانید با تهیه تور کوش آداسی کسب کنید، سفری به دل باستانی به همراه ساحل و دریایی آرام یک سفر رویایی برای کسانی که می خواهند تعطیلات خودشان را با آرامش بگذرانند، به شما پیشنهاد میدهم که حتما اگر می خواهید به ترکیه سفر کنید شهر زیبای کوش آداسی را هم در لیست مناطق خودتان قرار دهید تا بتوانید از این مکان های جذاب و تاریخی دیدن کنید.

چرا ما ؟؟

مجموعه ما مجری مستقیم تور های کوش آداسی می باشد، از این منظر شما میتوانید آفر ها و پکیج های ما را از طریق کلیک بر کلمه تور کوش آداسی مشاهده فرمایید .

پکیج های ما

  • تور کوش آداسی ویژه بهار
  • تور کوش آداسی ویژه پاییز
  • تور کوش آداسی ویژه زمستان
  • تور کوش آداسی ویژه تابستان
مقالات پربازدید
newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW